
Creepy Jar miał 5 mln zysku netto w I kw. 2025 r.
Zysk operacyjny wyniósł 4,87 mln zł wobec 2,87 mln zł zysku rok wcześniej.
– W raportowanym okresie spółka wypracowała 4,9 mln zł zysku z działalności operacyjnej (wzrost o 70 proc. r/r) i 5,2 mln zł EBITDA (wzrost o 60 proc. r/r). Pozwoliło to osiągnąć rentowność EBIT na poziomie 57 proc. i 60 proc. rentowność EBITDA. Zysk netto w raportowanym okresie wzrósł o 51 proc. r/r do poziomu 5 mln zł, a marża netto wyniosła 59 proc. – czytamy w raporcie.
– Ostateczne wyniki zgodne ze wstępnymi szacunkami spółki, które przekroczyły nasze oczekiwania o 1 mln zł zarówno na przychodach jak i zyskach, dlatego nie oczekujemy istotnej reakcji rynkowej na same wyniki. Ponadto wczoraj pojawił się kolejny długi materiał video ze StarRupture, tym razem koncentrujący się na przedstawieniu fragmentów rozgrywki z wykorzystanie trybu kooperacyjne. Pierwszy odbiór i zasięgi oceniamy pozytywnie – skomentował Mateusz Chrzanowski, analityk Noble Securities.
Przychody ze sprzedaży sięgnęły 8,54 mln zł wobec 7,28 mln zł rok wcześniej.
– W I kw. 2025 r. spółka osiągnęła przychody netto ze sprzedaży Green Hell w wysokości 8,5 mln zł wobec 7,3 mln zł w analogicznym okresie 2024 r. (wzrost o 17 proc.) w wyniku dobrej sprzedaży na kluczowych platformach PC/Steam, Sony PlayStation i Microsoft Xbox oraz z wersji na urządzenia VR. W I kw. 2025 r. 56 proc. przychodów netto ze sprzedaży zostało wygenerowanych na platformie PC/Steam, z kolei sprzedaż na konsolach Sony PlayStation i Microsoft Xbox stanowiła 31 proc. przychodów spółki. Pozostałe 13 proc. stanowią tantiemy od podmiotów, którym Spółka udzieliła licencji na portowanie i dystrybucję Green Hell na Nintendo Switch oraz platformy wirtualnej rzeczywistości – czytamy dalej.
Spółka podała też, że łączne nakłady na prace rozwojowe związane z produkcją gier w I kw. 2025 r. wyniosły blisko 3,33 mln zł, z czego 3,28 mln zł zostało wykazane w bilansie, a 44 tys. zł zostało wykazane w rachunku wyników jako bieżące koszty produkcji gier.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od 2018 r.; wchodzi w skład indeksu sWIG80.