
Bio Planet z rekordową sprzedażą we wrześniu – wzrost o 16 proc. r/r
Wrzesień z kolejnym rekordem sprzedaży
Lider rynku żywności ekologicznej w Polsce zakończył dziewiąty miesiąc roku z przychodami na poziomie 27,3 mln zł wobec 23,6 mln zł rok wcześniej. To oznacza poprawę o 16 proc. r/r.
Sprzedaż w trzecim kwartale 2025 roku wyniosła 72,2 mln zł i była wyższa o 13 proc. w porównaniu z 64,1 mln zł osiągniętymi rok wcześniej. Narastająco od początku roku Bio Planet wypracowała 226,7 mln zł, co stanowi wzrost o 11 proc. względem 204,5 mln zł w analogicznym okresie 2024 roku.
Spółka planuje kolejne inwestycje
– Wrześniowy wynik potwierdza, że nasza strategia konsekwentnego rozwijania oferty – zarówno w obszarze produktów świeżych, jak i asortymentu trwałego – przynosi oczekiwane efekty. Widzimy rosnące zainteresowanie klientów zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych, zwłaszcza na Bliskim Wschodzie. Stabilne wzrosty sprzedaży oraz poprawa warunków finansowania, o czym informowaliśmy, pozwalają nam spokojnie planować kolejne inwestycje. Priorytetem pozostaje przygotowanie do wznowienia budowy zakładu konfekcjonowania, który jest kluczowym projektem w naszym długofalowym planie rozwoju – mówi Sylwester Strużyna, prezes zarządu Bio Planet SA.
Bio Planet konsekwentnie umacnia swoją pozycję w segmencie ekologicznej żywności. Spółka podkreśla, że długoterminowa strategia oparta na analizie rynku, rotacji produktów oraz rozwoju platformy dropshippingowej pozwala osiągać kolejne rekordy sprzedażowe i wzmacniać relacje z partnerami biznesowymi.
Bio Planet działa na rynku od 2007 roku i posiada certyfikat AGRO BIO TEST, potwierdzający ekologiczny charakter oferty. W asortymencie firmy znajduje się ponad 6 tys. indeksów, obejmujących produkty trwałe oraz świeże warzywa i owoce.