cakjhxcv
Advertisement
PARTNER SERWISU
xshlhtjz

BM mBanku podwyższył rekomendację dla Ten Square Games

Omawiane walory:
W raporcie z 26 maja Piotr Bogusz, analityk BM mBanku podwyższył zalecenie dla Ten Square Games z trzymaj do akumuluj, a cenę docelową z 462 zł do 592 zł.
Ten,Square,Games,rekomendacje,2020

DM mBanku w najnowszym raporcie wycenił Ten Square Games na 4,3 mld zł

Ten Square Games zaraportował bardzo dobre wyniki za 1Q’20, poprawiając EBITDA o 205 proc. r/r. Wysoki wzrost wyników jest efektem dalszego skalowania sprzedaży gry Fishing Clash.

– Zgodnie ze wstępnymi danymi spółka poprawiła sprzedaż o 110 proc. r/r do 95 mln zł, a wynik EBITDA (MSR 17) został poprawiony o 205 proc. r/r do 38,1 mln zł w 1Q’20. Na koniec 1Q’20 spółka posiadała 105 mln zł środków pieniężnych (vs. 51 mln zł na koniec 1Q’19). Dane o sprzedaży w kwietniu potwierdzają kontynuację dynamicznego wzrostu sprzedaży r/r w 2Q’20 – zaznaczył Piotr Bogusz, analityk BM mBanku.

Dotychczasowe nakłady na marketing w maju wyniosły 3,9 mln USD (ponad 16 mln zł). Istotne zwiększenie wydatków na akwizycję graczy wynika z oceny spółki dotyczącej wpływu pandemii COVID-19 na sytuację na rynku user acquisition i zachowania graczy, która wskazywała na lepszą rentowność pozyskanego ruchu. Piotr Bogusz zwraca uwagę, że wydatki na marketing są inwestycją, której pozytywny wpływ na sprzedaż jest widoczny na kilka przyszłych miesięcy. Biorąc pod uwagę wysoki stan środków pieniężnych w spółce, analityk uważa, że zwiększenie nakładów na marketing jest prawidłowym ruchem.

– Korzystając ze sprzyjających warunków rynkowych spółka zdecydowała się na zwiększenie wydatków na akwizycję graczy, czego efektem było wydanie 19,2 mln zł na marketing w kwietniu (więcej niż w całym 1Q’20) oraz wydanie ponad 16 mln zł do 25 maja. Uważamy, że poniesione nakłady na marketing będą napędzały sprzedaż generowaną przez Fishing Clash w kolejnych miesiącach (podobna jak w poprzednich latach) – argumentuje Bogusz.

>> Moby Dick – omówienie sprawozdania finansowego Ten Square Games po I kw. 2020 r.

Ponadto zespół projektowy Fishing Clash cały czas działa nad rozbudową zawartości gry oraz nad urozmaicaniem rozgrywki (wprowadzenie trybu Battle Royale). Dlatego biuro podwyższyło swoje szacunki dynamiki sprzedaży r/r dla gry Fishing Clash do 162 proc./30 proc. odpowiednio w latach 2020/21 (vs. 80 proc./20 proc. w poprzednim raporcie) oraz podwyższyło szacunek narzutu kosztów marketingu do 28 proc. w 2020 roku (vs. 26,9 proc. poprzednio).

W 1Q’20 sprzedaż gry Fishing Clash była napędzana przez wzrost MAU (Monthly Average Users) o 45 proc. r/r do 2,9 mln (+56 proc. q/q) oraz wzrost ARPU (Average Revenue Per User) o 55 proc. r/r do 9,75 PLN (-20 proc. q/q). Analityk zwraca również uwagę na kontynuację poprawy KPI na gry Wild Hunt (MAU wzrosło o 52 proc. r/r do 1,3 mln, +61 proc. q/q). Biorąc pod uwagę wysokie wydatki na marketing ekspert oczekuje dynamicznej poprawy MAU w Fishing Clash w kolejnych kwartałach. Retencja graczy powinna być wspierana przez dalsze wzbogacanie rozgrywki o nowe treści, wprowadzanie nowych trybów rozgrywki oraz umiejętne prowadzenie live-ops.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

Rekomendacja dla Ten Square Games powstała 26 maja 2020 r. Autorem rekomendacji Piotr Bogusz, analityk BM mBanku. Raport ze skrótem rekomendacji jest do pobrania TUTAJ

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Ten Square Games zwiększa zysk netto do 47,4 mln zł w I połowie 2025 roku

    Ten Square Games poprawiło wynik netto r/r, mimo spadku przychodów i niższych płatności w grach. Spółka wskazuje na efekty dyscypliny kosztowej i korzystne księgowania.

  • Ten Square Games udostępnił swoją trzecią grę łowiecką ‚Trophy Hunter’

    Ten Square Games (TSG) udostępnił na największych światowych rynkach grę "Trophy Hunter", opartą na modelu free-to-play z mikropłatnościami i reklamami typu rewarded video. Strategia rozwoju zakłada stopniowe rozbudowywanie tytułu w kolejnych okresach, czemu towarzyszyć będzie weryfikacja możliwości skalowania gry na rynku światowym.

  • Analiza Ten Square Games: Czy spółka odzyska zaufanie inwestorów?

    Po trudnym 2024 roku Ten Square Games stara się odbudować swoją pozycję i poprawić efektywność kluczowych produktów. Wyniki finansowe za I kwartał 2025 r. pokazują istotne zmiany – nie tylko w strategii pozyskiwania graczy, ale też w podejściu do kosztów, rozwoju nowych tytułów i komunikacji z rynkiem.

  • Ten Square Games miało 27,5 mln zł zysku netto w I kw. 2025 r.

    Ten Square Games odnotowało 27,49 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2025 r. wobec 17,94 mln zł zysku rok wcześniej.

  • 4 ciekawe roszady na majowej liście top picks DM BOŚ

    W majowym raporcie analitycy DM BOŚ wprowadzili kilka zmian w gronie top picks. Kluczową nowością jest pojawienie się PKO BP na liście długich pozycji. Z zestawienia ulubionych spółek wypadły natomiast walory Santandera, Unimotu i CCC. Zmianie uległa także lista krótkich pozycji.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat