
Adam Kiciński, prezes zarządu i Piotr Nielubowicz, wiceprezes ds. finansowych CD Projekt SA
O planach wprowadzenia zmian w strategii jeszcze podczas wrześniowej telekonferencji wspomniał prezes CD Projektu Adam Kiciński. Jak zaznaczył, „aktualizacja nie będzie zawierała dużych zmian w stosunku do poprzedniej wersji”. Prezes zapowiedział, że spółka będzie chciała podzielić się przyszłymi planami i pokazać, w jaki sposób chce prowadzić swój biznes.
[1/3]
? Timeline of upcoming events associated with the publication of the CD PROJEKT Group Strategy Update
— CD PROJEKT IR (@CDPROJEKTRED_IR) September 30, 2022
Poprzednia aktualizacja strategii CD Projektu miała miejsce w marcu 2021 r. Zakładała ona równoległe tworzenie gier AAA i wzbogacanie posiadanych IP o elementy rozgrywki online. Oprócz tego CD Projekt obiecywał rozbudowę i wzrost wartości posiadanych franczyz poprzez dodawanie nowych pól eksploatacji (np. gry mobilne) oraz rozwój współpracy (np. seriale TV, merchandising).
Aktualizacja strategii z 2021 zakładała także zmianę komunikacji przeznaczonej dla graczy. Kampanie marketingowe i PR miały rozpoczynać się znacznie bliżej premiery. Nowe projekty mogą być jednak ujawniane na wczesnym etapie produkcji. Komunikacja miała także bazować na bardziej finalnych materiałach i demach, a prezentacje będą obejmowały wszystkie platformy sprzętowe.
W skład grupy CD Projekt wchodzą: CD Projekt RED – deweloper gier wideo z gatunku RPG i GOG – globalna platforma cyfrowej dystrybucji gier. Sztandarową grą wydawnictwa jest seria „Wiedźmin” oraz superprodukcja „Cyberpunk 2077”.