
(Fot. mat. prasowe)
– Pierwszy kwartał w spółce CDRL S.A. pod względem przychodów oceniamy pozytywnie. Sytuacja społeczno-gospodarcza stabilizuje się, a my jesteśmy bardzo dobrze przygotowani na sezon wiosenno-letni, co pozwala z optymizmem patrzeć w przyszłość – komentuje Tomasz Przybyła, wiceprezes CDRL.
Polacy, po lekkim, zeszłorocznym przestoju spowodowanym wybuchem wojny, znów coraz częściej robią zakupy online. Odzwierciedla to wzrost przychodów w polskim kanale e-commerce CDRL S.A. W I kwartale wpływy z tego tytułu wyniosły 16 mln zł, czyli o 21 proc. więcej r/r.
CDRL jest dystrybutorem odzieży dziecięcej sprzedawanej pod marką własną Coccodrillo, która jest znana na czterech kontynentach, w tym m.in. w takich krajach, jak Chiny, Brazylia czy Arabia Saudyjska. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w 2014 r. Grupa CDRL jest właścicielem marek własnych Coccodrillo, Lemon Explore, Petit Bijou, Broel oraz największej sieci supermarketów dla dzieci na Białorusi – Buslik.