Globalna premiera gry Sniper: Ghost Warrior 3 w wersji na PlayStation4, XboxOne i PC odbędzie się 27 stycznia 2017 roku. Jednocześnie dodano, że koszty promocji nowej części Snipera będą najwyższe w historii spółki i znacząco przewyższą nakłady poniesione na promocję poprzednich tytułów wydanych przez CI Games.
Prace nad grą Sniper Ghost Warrior 3 rozpoczęły się w 2014 r. W raporcie za I kwartał 2016 r. podawano, że premiera planowana jest na 2016 r. Marka Sniper Ghost Warrior jest obok Lords of the Fallen najbardziej rozpoznawalną marką grupy i dotychczas ta gra sprzedała się w łącznym nakładzie ponad 6,6 mln kopii – dane z ostatniego raportu kwartalnego. CI Games rozpoczął także prace koncepcyjne nad grą Lords of The Fallen II na konsole i komputery PC, której premiera planowana jest na 2017 r.

Sniper 3 na E3 Expo w Los Angeles (Fot. fb/cigames)
W I kwartale 2016 r. grupa poniosła wydatki inwestycyjne na sfinansowanie prac rozwojowych w zakresie tworzenia nowych gier w kwocie 8,1 mln zł. Spółka prezentowała już fragmenty gry Sniper: Ghost Warrior 3.na targach branżowych. Materiały zrobiły dobre wrażenie. Poprzednia część Snipera miała budżet ponad 20 mln zł, ale nie ustrzegła się niskich not oraz uwag recenzentów.>> Odwiedź forumowy wątek dedykowany akcjom CI Games
Poniedziałkowa sesja przynosi mocną przecenę akcji CI Games. Akcjonariusze czują się zawiedzeni, ponieważ spółka przesuwając premierę gry na koniec stycznia przegapi najgorętszy okres w roku w branży gier. Niemniej w skali ostatniego roku akcje CI Games zyskały ponad 90 proc.