
Fot. materiały prasowe
– Jestem bardzo zadowolony z odbioru trailera gry, który opublikowaliśmy kilka dni temu. Wyjątkowo cieszy mnie bardzo pozytywna reakcja graczy, prasy i influencerów – mówi Marek Tymiński, prezes zarządu CI Games.
Najnowszy trailer Lords of the Fallen ma ponad 3,5 mln. wyświetleń, a wszystkie dotychczas udostępnione materiały promujące grę ponad 43 mln. Projekt zajmuje 15. miejscu pośród najbardziej oczekiwanych premier platformy Steam oraz 9. miejscu w sklepie Epic Store. Wraz z udostępnieniem nowego trailera CI Games rozpoczęło przedsprzedaż gry.
– Choć do premiery gry zostało jeszcze pięć miesięcy, już teraz widzimy duże zainteresowanie preorderami. Szczególnie cieszy nas, że Lords of The Fallen – wersja kolekcjonerska – zajmuje 1. miejsce w kategorii gier PlayStation 5 oraz Xbox X/S w sieci sklepów GameStop w Stanach Zjednoczonych – komentuje Marek Tymiński.
Edycja kolekcjonerska gry kosztuje 249 USD. W globalnych sklepach cyfrowych wśród dwóch dostępnych edycji (Standard i Deluxe) znacząco przeważa Deluxe w cenie 79,99 USD/79,99 EUR.
– Jest jeszcze zdecydowanie za wcześnie, aby opierać sukces Lordsów o obecną sprzedaż preorderów. Od początku zakładaliśmy, że przekonanie ogromnej grupy graczy będzie wieloetapowym procesem, który konsekwentnie realizujemy. Natomiast dotychczasowy feedback ze strony społeczności, efektów budowania wishlisty oraz zamówień preorderów dodają nam pewności co do obranego kierunku i potencjalnego sukcesu gry. Do premiery skupimy się głównie na pokazywaniu gameplay’a w tym walki, mnogości aspektów związanych ze światem gry oraz głębi systemów RPG – komentuje Marek Tymiński.
Kampania marketingowa gry Lords of the Fallen rozpoczęła się sierpniu 2022 i z miesiąca na miesiąc nabiera tempa. W przygotowaniu są nowe materiały promujące tytuł. CI Games planuje kampanię globalną w kanałach cyfrowych oraz w kanałach tradycyjnych na największych rynkach – w tym w USA.
– Kampania reklamowa, jak zapowiadaliśmy wcześniej, to kampania z budżetem skali gier AAA. Największą część środków wydamy w okolicy premiery gry – dodaje Marek Tymiński.
Lords of the Fallen to gra action RPG osadzona w mrocznym świecie fantasy, reebot popularnego IP wydanego pod tą samą nazwą w 2014 roku. Akcja tytułu rozgrywa się tysiąc lat po wydarzeniach z pierwszej odsłony i przedstawi zupełnie nową historię w pięciokrotnie większym świecie.
Producentem Lords of The Fallen jest – należące do CI Games – studio Hexworks. Premiera odbędzie się 13 października br. Gra zadebiutuje na PC oraz konsolach nowej generacji.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).