
(Fot. Pexels)
– Utrzymujące się dwucyfrowe tempo wzrostu sprzedaży w naszym kluczowym segmencie potwierdza, że zapotrzebowanie na dane, które dostarczamy, pozostaje na wysokim poziomie. Nasza platforma DMP umożliwia dokładną analizę zebranych danych, dzięki czemu charakteryzują się one wysoką jakością. W erze dynamicznego rozwoju gospodarki cyfrowej kluczowym elementem sukcesu jest dostęp i umiejętne wykorzystywanie właśnie wysokiej jakości danych. Jesteśmy przekonani, że zapotrzebowanie na nasze dane będzie dalej rosnąć, zarówno w segmencie reklamy online, jak również dynamicznie rosnącego rynku narzędzi AI – komentuje Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies.
Cloud Technologies od lat pozyskuje dane i wykorzystuje algorytmy AI, np. w celu zaawansowanego klasyfikowania treści. Spółka zasila danymi algorytmy maszynowego uczenia największych platform odpowiedzialnych za emitowanie reklam internetowych. W wyniku właściwego targetowania reklamodawcy osiągają lepsze wyniki oraz tym samym zwrot z inwestycji.
Raportowany wskaźnik szacunkowej miesięcznej dynamiki sprzedaży danych obejmuje kluczowych klientów Cloud Technologies. 80 proc. przychodów ze sprzedaży danych Cloud Technologies pochodzi z USA. Jak podkreśla spółka, jest to jeden z najbardziej wymagających i konkurencyjnych rynków reklamy na świecie.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com.