
(Fot. mat. prasowe)
– Innowacyjne rozwiązanie oparte na modelach językowych AI (LLMs) tworzy niestandardowe segmenty z precyzją i jakością niedostępną dla człowieka, znacząco zwiększając efektywność pracy agencji i domów mediowych – czytamy w komunikacie.
Rozwiązanie to znacząco skraca czas i wysiłek potrzebny do planowania kampanii, zapewniono.
– W dzisiejszym dynamicznym świecie cyfrowym efektywność ma kluczowe znaczenie. Łącząc globalnie pozyskiwane dane z zaawansowanymi możliwościami AI, stworzyliśmy rozwiązanie Audience Intelligence, które znacząco przyspiesza proces tworzenia grup odbiorców i zapewnia precyzyjne segmenty. Marketerzy mogą teraz błyskawicznie identyfikować właściwe grupy docelowe, co przekłada się na szybsze i dokładniejsze planowanie kampanii, a w efekcie – lepsze wyniki. Cieszymy się, że możemy wprowadzić tę innowację na rynek i pomóc agencjom i markom maksymalizować efektywność reklamy – powiedział CEO Cloud Technologies Piotr Prajsnar, cytowany w komunikacie.
OnAudience to globalny dostawca danych, należący do grupy Cloud Technologies. Firma sprzedaje dane i technologie na rynkach na całym świecie, oferując informacje o użytkownikach Internetu pochodzące z ponad 200 rynków.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w grudniu 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.