
Fot. materiały prasowe Creepy Jar
Zysk z działalności operacyjnej wyniósł 0,25 mln zł wobec 0,19 mln zł straty rok wcześniej.
Przychody netto ze sprzedaży wyniosły 0,49 mln zł wobec braku przychodów w II kw. 2018 r.
Spółka podała, że lista oczekujących na premierę pełnej wersji gry Green Hell zapowiedzianą na 5 września liczy ponad 420 tys. osób. Gra w wersji early access sprzedała się w ponad 224 tys. kopii generując 6,68 mln zł przychodów i 2,8 mln zysku.
– Dopinamy ostatnie detale przed premierą 5 września. Biorąc pod uwagę zainteresowanie Green Hell graczy na całym świecie i wszystkie statystyki, jesteśmy dobrej myśli – skomentował prezes Creepy Jar Krzysztof Kwiatek.
W I-II kw. zysk netto wyniósł 0,62 mln zł wobec 0,48 mln zł straty rok wcześniej, przy przychodach wysokości 1,16 mln zł wobec braku przychodów w roku poprzednim.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. Spółka jest notowana na NewConnect od sierpnia 2018 r.