
Fot. spółka
Nowa akcja zorganizowana przez Gamivo i Wargaming wystartowała 24 lipca i potrwa do 31 sierpnia. Skierowana jest do graczy z całej Unii Europejskiej, którzy dotychczas nie mieli okazji spróbować swoich sił w World of Warships. Do wygrania jest karta podarunkowa na zakupy w GAMIVO o wartości 10 euro oraz dodatkowe bonusy w samej grze. Żeby je zdobyć, trzeba odnieść swoich 10 pierwszych zwycięstw w losowych bitwach, odblokowując w ten sposób osiągnięcie „Amator”.
– Twórcy gier czy sprzętu dla graczy są oczywiście dla nas naturalnymi partnerami. Dobrze znają rynek i jego potrzeby, co ułatwia nam wypracowanie synergii. Dlatego tak dobrze współpracuje nam się z Wargamingiem i cały czas znajdujemy kolejne sposoby, by wspólnie dostarczyć graczom nowe promocje. Staramy się jednak myśleć nieszablonowo i szukać współprac także poza gamingową bańką. Stąd nasze akcje z Coca-Colą, Żabką czy PayPalem – tłumaczy Paweł Zemka, CRO Gamivo.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.