
Fot. spółka
Gamivo to platforma transakcyjna dla gier oraz towarów cyfrowych. Obecnie spółka skupia się na rozwoju platformy oraz poszerzeniu oferty o produkty fizyczne, w tym m.in. akcesoria gamingowe oraz odzież e-sportową.
– Planowany debiut na NewConnect to zwieńczenie pewnego etapu naszego rozwoju. Pomimo relatywnie krótkiej historii osiągnęliśmy już mocną pozycję na rynku. Ubiegły rok nasza platforma skończyła z ponad 160 mln zł obrotów, a od początku działalności jesteśmy spółką rentowną – komentuje Mateusz Śmieżewski, prezes zarządu Gamivo.
Głównymi użytkownikami Gamivo są osoby z Europy Zachodniej oraz Stanów Zjednoczonych. Platforma od początku istnienia obsłużyła ponad 2 mln kupujących z większości krajów, sprzedając im ponad 5 mln gier. W jej ofercie znajduje się aktualnie ponad 50 tys. produktów, oferowanych przez prawie 1 tys. sprzedawców. Spółka działa na dynamicznie rosnącym rynku gier, którego wartość w 2020 r. wyniosła 160 mld dol., a już w 2023 roku może przekroczyć wartość 200 mld dol.
Gamivo zostało założone w 2017 r. przez zespół managerów wszechstronnie doświadczonych w branży gier, przy wsparciu funduszu venture buildingowego Tar Heel Capital Pathfinder. Planowany debiut giełdowy nie będzie związany z emisją nowych akcji, tylko sprzedaż akcji istniejących zapewniającą wymagane rozproszenia akcjonariatu.