
Fot. spółka
To kolejna, czwarta już, akcja zorganizowana przez platformę dla graczy i popularną sieć sklepów. Poprzednie cieszyły się dużym zainteresowaniem, pozytywnie wpływając na rozpoznawalność marki Gamivo oraz wzrost liczby i zwiększenie zaangażowania użytkowników.
W najnowszej odsłonie akcji klienci będą mogli wymienić uzbierane przez siebie w aplikacji żappsy na dwie atrakcyjne zniżki na Gamivo: 20 proc. rabatu na gry do 50 zł i 15 proc. na tytuły do 200 zł. Warto podkreślić również fakt, że klienci będą mogli wykorzystać zniżki na dowolne, wybrane przez siebie gry, co powinno przełożyć się na popularność promocji. Akcja zaczęła się 27 września 2023 roku.
– Jesteśmy bardzo zadowoleni z kolejnej już współpracy z Żabką. Cieszy nas nie tylko ciepły odzew ze strony klientów, ale też różnorodność akcji, które mamy okazję przeprowadzać. Tym razem zdecydowaliśmy się na wymienianie żappsów na zniżki, gdyż możliwość zakupu upragnionych tytułów w atrakcyjnych cenach to coś, co zdecydowanie zainteresuje każdego gracza – zapewnia Paweł Zemka, CRO Gamivo.
Pierwsza wspólna akcja obu firm ruszyła w kwietniu 2022 r. W jej ramach klienci, którzy kupili w sklepach sieci Żabka wybrane produkty, mogli dostać za darmo grę wideo z puli kilku dostępnych tytułów. W kolejnych edycjach użytkownicy aplikacji mobilnej Żappka wymieniali uzyskane w niej punkty lojalnościowe za zakupy na określone tytuły na platformie Gamivo.
W lipcu platforma Gamivo.com przekroczyła próg 5 mln zarejestrowanych użytkowników, z których większość pochodzi z Europy oraz Ameryki Północnej. Serwis, oprócz gier wideo, oferuje szeroki wachlarz dóbr cyfrowych. Dzięki wysokiej jakości usług i nieustannemu rozwojowi, liczba osób korzystających z platformy sukcesywnie rośnie.
Gamivo to platforma transakcyjna do gier i towarów cyfrowych. Została założona w 2017 roku przez zespół osób z wszechstronnym doświadczeniem w branży gier oraz fundusz venture buildingowy Tar Heel Capital Pathfinder. Spółka zadebiutowała na NewConnect w 2021 r.