
One More Level rozpoczyna kampanię marketingową projektu Cyber Slash
Cyber Slash będzie grą akcji, zabierającą graczy w podróż po krainie będącą mroczną reinterpretacją początków XIX wieku, w której gracze spotkają postacie rodem z historii Europy, zmierzą się z nadprzyrodzonymi zagrożeniami i doświadczą horroru wojny. Wykreowana i realizowana przez One More Level gra ma w 2025 r. ma zostać zaprezentowana mediom branżowym oraz graczom. Wczoraj studio odsłoniło trochę tajemnicy dotyczącej projektu na swoich kanałach społecznościowych, a w dalszej części roku gra będzie promowana m.in. poprzez udział w czołowych wydarzeniach branży gamedev. Harmonogram rozwoju gry zakłada, że gra zostanie wydana, w wersjach na PC i konsole, w przyszłym roku.
– To będzie kluczowy rok dla projektu Cyber Slash, tak w wymiarze produkcyjnym, jak i marketingowym, w ramach naszej self-publishingowej ścieżki strategicznego rozwoju. W nadchodzących miesiącach, krok po kroku, będziemy budować społeczność fanów skupionych wokół naszego IP. Równolegle naszym celem jest promocja projektu na największych i najważniejszych wydarzeniach we współpracy z kluczowymi partnerami biznesowymi. Co istotne, szczególną wagę w naszych działań poświęcamy parametryzacji naszych działań (KPI) i wnikliwej analityce, przy jednoczesnym zachowaniu oryginalności działań, odpowiadających charakterowi gry – komentuje Szymon Bryła, prezes zarządu One More Level.
One More Level zajmuje się produkcją gier przeznaczonych na komputery osobiste i konsole. Studio powstało w lipcu 2014 r. Spółka jest notowana na NewConnect od 2012 r.; na początku lipca 2023 r. akcjonariusze One More Level zgodzili się na przeniesienie notowań na rynek główny GPW.