PARTNER SERWISU
gxddcnwt

Pepco Group otworzyło 100. sklep we Włoszech. Jeszcze w tym roku chce pojawić się w Portugalii i Bośni

Omawiane walory:

Grupa Pepco ogłosiła dziś otwarcie swojego setnego sklepu Pepco we Włoszech w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie.

pepco

(Fot. spółka)

Otwarcie sklepu w Centrum Handlowym Parco Da Vinci w Rzymie jest istotnym osiągnięciem grupy, które udowadnia sukces jej programu paneuropejskiej ekspansji, po regularnym w ostatnich latach uruchamianiu nowych sklepów zarówno na nowych rynkach, jak i na tych, na których już była obecna. Pepco ma już ponad 3 000 sklepów od Estonii na północy Europy, po Włochy na południu i od Hiszpanii na zachodzie po Bułgarię we wschodniej Europie.

Europa Zachodnia jest coraz ważniejszym rynkiem dla Pepco ze sklepami działającymi już w Hiszpanii, Niemczech, Austrii czy Grecji, a dalsza ekspansja tylko podkreśla, że cała Europa jest w zasięgu Grupy. W marcu br. Pepco otworzyło swój setny sklep w Serbii, umacniając swoją obecność i korzystając z silnego popytu na swoje produkty w tym kraju. Pepco jest także w trakcie realizacji planów wejścia w tym roku na rynki portugalski i bośniacki.

Sukces Pepco we Włoszech – kraju znanym ze stylu, wysokiej jakości strojów oraz towarów luksusowych – pokazuje siłę unikalnego formatu sprzedażowego Grupy, w tym jej bardzo popularnych ubrań oraz różnorodnej oferty, obejmującej 500 kategorii produktów w wiodących cenach, w tym odzieży męskiej, damskiej i dziecięcej, a także artykułów dla domu, zabawek oraz kosmetyków.

Sieć oferuje również kolekcje limitowane, produkty licencjonowane oraz towary sezonowe z okazji np. powrotu uczniów do szkół czy świąt Bożego Narodzenia. Większość produktów sprzedawanych pod marką Pepco, jest dostarczana przez należący do Grupy zintegrowany dział zakupowy Pepco Global Sourcing (PGS).

Grupa Pepco planuje otworzyć, w ujęciu netto, przynajmniej 550 nowych sklepów w roku fiskalnym 2023, głównie pod marką Pepco. Stale rozwija także obecność swojej drugiej marki Dealz, przede wszystkim w Polsce. To sprawi, że Grupa wciąż będzie tworzyć tysiące nowych miejsc pracy w całej Europie, zapewniając rosnącej rzeszy klientów dostęp do swoich popularnych i zróżnicowanych towarów.

– Otwarcie setnego sklepu Pepco we Włoszech to wyjątkowy moment dla Grupy i kluczowy moment naszej ekspansji w Europie Zachodniej, czemu towarzyszy pozytywna reakcja tamtejszych klientów. Nasz zyskowny program otwierania sklepów odnotowuje sukces za sukcesem, a kuszące ceny w naszych sklepach i wiodąca na rynku różnorodność towarów dyskontowych sprawiają, że jesteśmy pewni mocnego popytu na nasze towary – powiedział Trevor Masters, prezes Grupy Pepco.

– Jesteśmy w pełni oddani idei wspierania klientów poszukujących oszczędności poprzez oferowanie niezrównanego zakresu produktów o rewelacyjnym stosunku wartości do ceny oraz wygody. Nasza trwająca ekspansja umożliwi dostarczanie towarów do coraz większej grupy osób – dodał Masters.

➡ POLECAMY: Jak inwestować na giełdzie (ze StockWatch.pl)?

Grupa Pepco, powstała w 2015 roku, składa się z silnych sieci detalicznych, tzn. Pepco, Dealz i Poundland, współpracujących z PGS, globalnym dostawcą. Grupa Pepco ma obecnie ok. 3900 sklepów w 19 krajach, włączając w to Wielką Brytanię i Irlandię, zatrudniając ok. 43 000 osób, podano także w informacji. Pepco Group zadebiutowało na GPW w 2021 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Decyzja RPP w centrum uwagi, gorąco na KGHM, Jujubee i JSW

    Środowa sesja na giełdzie w Warszawie rozpoczęła się od niewielkich spadków, które później zostały szybko wyzerowane. Gwiazdą sesji jest drożejący w ślad za metalami KGHM. Na szerokim rynku wyróżniają się JSW, Neuca, Rainbow Tours i XTPL. Cały czas w centrum uwagi pozostają banki. Wydarzeniem dnia w Polsce będzie decyzja Rady Polityki Pieniężnej w sprawie stóp procentowych.

  • Mieszane nastroje na GPW, w grze Pepco, Ten Square Games i Bumech

    Sesja na GPW rozpoczęła się od próby wygenerowania mocniejszych wzrostów, która to próba jednak została dość szybko spacyfikowana. W efekcie przy ulicy Książęcej, tak jak na innych europejskich giełdach, zagościła atmosfera wyczekiwania. Dziś potencjalnych impulsów może dostarczyć tylko zachowanie Wall Street.

  • Pepco Group uruchamia program emisji obligacji o wartości do 2 mld zł

    PEPCO Group zainicjowało program emisji obligacji o wartości do 2 mld zł. Spółka rozważa także emisję zielonych obligacji zgodnych z międzynarodowymi standardami ICMA.

  • WIG20 balansuje wokół 2.800 pkt., w grze LPP, Dino i Rainbow Tours

    Okolice poziomu 2800 pkt. na indeksie WIG20 stały się ostatnio polem zażartej walki między giełdowymi bykami a niedźwiedziami. Wczorajszą potyczkę wygrały misie. Dziś rano kontratakują byki, posiłkując się wsparciem banków, Allegro i dobrych nastrojów w Europie. To jednak tylko przedsmak emocji. Prawdziwa bitwa rozegra się o 14:30, gdy zostaną opublikowane dane z USA.

  • Pepco Group uruchamia kolejną transzę skupu akcji i wykup obligacji o wartości 175 mln euro

    PEPCO Group rusza w październiku z drugim etapem programu skupu akcji własnych o wartości do 50 mln euro. Równocześnie spółka ogłosiła wykup części obligacji uprzywilejowanych o wartości 175 mln euro jako element strategii optymalizacji struktury zadłużenia.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat