PARTNER SERWISU
skwuczrk

Pepco wchodzi do Portugalii

Omawiane walory:

Pepco rozpoczyna swoją działalność w Portugalii. 18 maja marka oficjalnie otworzy swój pierwszy sklep w Coimbrze, a w ciągu pierwszego roku obecności na portugalskim rynku, planuje pojawić się w kluczowych miastach i regionach kraju, w tym. m.in. Lizbonie i Porto. W części z placówek klienci znajdą poszerzony asortyment obejmujący nie tylko odzież i akcesoria dla domu, ale również bogatą ofertę artykułów spożywczych, kosmetyków, środków czystości czy produktów dla zwierząt.

pepco, portugalia, handel, akcje,

(Fot. spółka)

Portugalia stanie się 18 krajem, gdzie odwiedzić będzie można sklepy Pepco. Pierwsza placówka zostanie otwarta 18 maja w Coimbrze, liczącej blisko 100 tysięcy mieszkańców stolicy regionu położonego w centrum kraju. Plany portugalskiej ekspansji, zakładają otwarcia sklepów w takich miastach jak: Lizbona, Porto, Braga, czy leżące na południu kraju Albufeira i Olhao.

Pepco, którego europejska centrala działa w Poznaniu, posiada obecnie ponad 3000 sklepów zlokalizowanych na terenie całej Europy. W ubiegłym roku sieć otworzyła swoje placówki w Niemczech i Grecji, a na 2023 rok planuje również wejście do Bośni i Hercegowiny.

– Cieszymy się, że Portugalia dołączyła do rodziny Pepco i nie możemy się doczekać kolejnych otwarć. To naturalny krok naszego rozwoju po udanych wejściach na inne rynki w krajach basenu Morza Śródziemnego, jak Hiszpania, gdzie działa 150 naszych placówek, czy Włochy, gdzie niedawno świętowaliśmy otwarcie setnego sklepu – powiedziała Anca Radu Retail Director South Europe w Pepco.

Pepco to marka, bardzo dobrze przyjmowana na nowych rynkach i szybko zdobywająca serca konsumentów. W krajach gdzie sieć jest obecna od co najmniej 3 lat 90-96% kobiet zna markę, a w świadomości większości z nich Pepco jest numerem jeden w kategorii zakupów odzieży dziecięcej. Pepco to również wiodący sklep w obszarze ubrań i akcesoriów domowych.

– Każdego miesiąca klienci odwiedzający nasze sklepy dokonują ponad 28 milionów transakcji i jesteśmy w pełni przekonani, że nasza bogata oferta produktów, w niesamowicie niskich cenach i dobrej jakości zostanie szybko pokochana również przez portugalskich konsumentów. Będziemy wszędzie tam, gdzie klienci nas potrzebują, otwierając nasze placówki zarówno w galeriach, jak i retail parkach i na ulicach handlowych – dodała Anca Radu.

Niektóre portugalskie sklepy Pepco, otwarte będą w innym koncepcie niż ten, do którego przyzwyczailiśmy się w Polsce. Klienci znajdą w nich poszerzony asortyment, w którym obok tradycyjnej oferty obejmującej odzież i artykuły dla domu, znajdzie się również szeroki wybór produktów FMCG, artykuły spożywcze i chemiczne, takie jak kosmetyki, środki czystości, produkty do higieny osobistej, przekąski, napoje, słodycze oraz kategorie dla zwierząt. W takim, większym bo liczącym do 1000 metrów kwadratowych, Pepco dostępne będą też znane marki, jak: Coca Cola, Kinder, Toblerone, Reese´s, Milkyway, Pringles, Pantene, Elvive, Oral B, Colgate, Fairy. Wszystkie produkty, z każdej kategorii łączą niesamowicie niskie ceny.

Koncept sklepów z szerzą ofertą został wprowadzony przez sieć z powodzeniem w ubiegłym roku w Hiszpanii, gdzie po dwóch latach obecności firma ma 150 sklepów. Łącznie na terenie całej Europy Pepco posiada już ponad milion metrów kwadratowych powierzchni handlowych. Firma jest jednym z największych europejskich pracodawców w obszarze stacjonarnego handlu, zatrudniając ponad 28 000 osób, z czego ponad 40 proc. pracuje w Polsce, w tym ponad 1000 w poznańskiej centrali. W trakcie pierwszego roku obecności na portugalskim rynku firma planuje zatrudnić 300 osób.   

Pepco Group prowadzi działalność w dwóch segmentach rynkowych: poprzez PEPCO (sieć wielobranżowych sklepów dyskontowych) oraz Poundland/Dealz (sieć sklepów działających w modelu zakupów impulsowych artykułów spożywczych, ogólnego przeznaczenia, sezonowych i artykułów pierwszej potrzeby sprzedawanych w formule cen jednorodnych). Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Decyzja RPP w centrum uwagi, gorąco na KGHM, Jujubee i JSW

    Środowa sesja na giełdzie w Warszawie rozpoczęła się od niewielkich spadków, które później zostały szybko wyzerowane. Gwiazdą sesji jest drożejący w ślad za metalami KGHM. Na szerokim rynku wyróżniają się JSW, Neuca, Rainbow Tours i XTPL. Cały czas w centrum uwagi pozostają banki. Wydarzeniem dnia w Polsce będzie decyzja Rady Polityki Pieniężnej w sprawie stóp procentowych.

  • Mieszane nastroje na GPW, w grze Pepco, Ten Square Games i Bumech

    Sesja na GPW rozpoczęła się od próby wygenerowania mocniejszych wzrostów, która to próba jednak została dość szybko spacyfikowana. W efekcie przy ulicy Książęcej, tak jak na innych europejskich giełdach, zagościła atmosfera wyczekiwania. Dziś potencjalnych impulsów może dostarczyć tylko zachowanie Wall Street.

  • Pepco Group uruchamia program emisji obligacji o wartości do 2 mld zł

    PEPCO Group zainicjowało program emisji obligacji o wartości do 2 mld zł. Spółka rozważa także emisję zielonych obligacji zgodnych z międzynarodowymi standardami ICMA.

  • WIG20 balansuje wokół 2.800 pkt., w grze LPP, Dino i Rainbow Tours

    Okolice poziomu 2800 pkt. na indeksie WIG20 stały się ostatnio polem zażartej walki między giełdowymi bykami a niedźwiedziami. Wczorajszą potyczkę wygrały misie. Dziś rano kontratakują byki, posiłkując się wsparciem banków, Allegro i dobrych nastrojów w Europie. To jednak tylko przedsmak emocji. Prawdziwa bitwa rozegra się o 14:30, gdy zostaną opublikowane dane z USA.

  • Pepco Group uruchamia kolejną transzę skupu akcji i wykup obligacji o wartości 175 mln euro

    PEPCO Group rusza w październiku z drugim etapem programu skupu akcji własnych o wartości do 50 mln euro. Równocześnie spółka ogłosiła wykup części obligacji uprzywilejowanych o wartości 175 mln euro jako element strategii optymalizacji struktury zadłużenia.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat