Przychody Pointpack ze sprzedaży na rzecz klientów zewnętrznych oszacowano na ok. 34,02 mln zł w II kw. 2024 r., co stanowi wzrost o 67 proc. r/r oraz wzrost o 11 proc. kw/kw. W powyższych kwotach zawarte są przychody z tytułu realizacji usług związanych z dostawą i serwisem APM, które odpowiednio osiągnęły 4,11 mln zł w II kwartale 2024 r. i 3,66 mln zł w I kwartale 2024 r.
Przychody Pointpack wzrosły szac. o 67 proc. r/r do ok. 34 mln zł w II kw. 2024 r.
Pointpack oferuje rozwiązania IT i usługi serwisowe dla branży handlowej oraz kurierskiej w obszarze infrastruktury pierwszej i ostatniej mili logistyki miejskiej. Dostarcza firmom kurierskim dostęp do dużej liczby punktów nadawczo-odbiorczych poprzez integrację z sieciami handlowymi, wykorzystującymi systemy kasowe, kasy fiskalne oraz terminale płatnicze. Spółka integruje też producentów urządzeń nadawczo-odbiorczych. Od 2018 r. jest notowana na rynku NewConnect.
Sieć Żabka rozpoczyna z DPD Polska współpracę, w ramach której we wszystkich ponad 9 200 sklepach sieci będzie można od 3 kwietnia nadawać, odbierać i zwracać przesyłki wysyłane za pośrednictwem DPD. Wdrożenie usługi zapewnia partner technologiczny POINTPACK.
Analitycy Ipopemy Securities zaktualizowali rekomendacje dla 6 spółek
W środę na rynek trafiła kolejna świeża porcja rekomendacji w ramach Giełdowego Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego 3.0. Analitycy Ipopema Securities zaktualizowali wyceny ATM Grupy, Molecure, Śnieżki, POINTPACKu, Synektika i Ultimate Games.
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
×
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.