PARTNER SERWISU
camsghwr

QubicGames miał 3,58 mln zł zysku netto w I połowie roku

Omawiane walory:

Przy przychodach na poziomie 5,82 mln zł (wzrost o 36 proc. r/r), QubicGames wypracował w pierwszej połowie roku 3,58 mln zł zysku netto (wzrost o 29 proc. r/r). W poniedziałek po południu kurs akcji studia rośnie o ponad 10 proc. 

qubicgms, gaming, gry, akcje, media, wyniki,

Fot. fb/QubicGames

W samym drugim kwartale przychód spółki sięgnął 2,54 mln zł (wzrost o 21 proc. r/r). Wzrost zysku netto o 46 proc. do 2,9 mln zł był efektem aktualizacji wartości aktywów finansowych. Przypomnijmy, że na koniec drugiego kwartału QubicGames był właścicielem m.in. ponad 13 proc. akcji Sonki oraz ponad 5 proc. akcji Drageus Games i Noobz from Poland.

– Zależy nam na stabilnym systematycznym wzroście wyników co realizujemy przez ostatnie 2 lata. Jestem spokojny o drugą połowę roku. Do końca 2020 roku czekają nas premiery co najmniej 20 tytułów, w tym pierwszych gier z serii BIT.TRIP. Nasza największa dotychczasowa premiera Dex w trzy tygodnie zwróciła pełne koszty wydania i marketingu, a w ostatni weekend zakończyliśmy naszą kolejną udaną promocję Giveaway i wprowadziliśmy 7 gier do Top 30. Jestem przekonany, że przełoży się to na wycenę akcji spółki, które w porównaniu z branżą mają wciąż duży potencjał wzrostu – podkreśla Jakub Pieczykolan, prezes QubicGames.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Spółka rozpoczęła trzeci kwartał od udanego debiutu największej dotychczasowej premiery – Dex – w niespełna trzy tygodnie przychody ze sprzedaży gry w wersji cyfrowej przekroczyły łącznie poniesione koszty wydania oraz marketingu gry na platformę Nintendo Switch oraz sumę wypłaconego minimum gwarancyjnego dla dewelopera gry

W zeszły weekend została przeprowadzona kolejna udana promocja giveaway – Family Weekend. Z okazji powołania nowego brandu Family Spirits, QubicGames udostępnił 6 gier za darmo dla wszystkich użytkowników Coloring Book – Pocket Mini Golf, Robonauts, Not Not – a brain buster, Mini Trains, Jumping Joe & Friends i Puzzle Book. Wszystkie powyższe gry znalazły się w Top 30 i powinny tam zagości na kilka najbliższych tygodni. Tym sposobem wygenerują także dodatkowe przychody ze sprzedaży.

QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r. W poniedziałek po południu kurs akcji studia rośnie o ponad 10 proc. O godzinie 13.30 za jedną akcję spółki płacono 7,20 zł

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • QubicGames podpisało umowy na przeportowanie 9 gier TapNation i Supersonic Studios

    QubicGames podpisało dwie umowy, w ramach których przeportuje oraz wyda 9 gier od TapNation SAS i Supersonic Studios Ltd. na różne platformy.

  • Vivid Games podpisał z QubicGames umowę na porting i dystrybucję Eroblast

    Eroblast to kolejny tytuł z portfolio Vivid Games, który trafi do użytkowników Nintendo Switch. Spółka kontynuuje współpracę w zakresie portingu z siedleckim QubicGames, które specjalizuje się w grach na japońską konsolę.

  • W listopadzie Qubic Games wyda 5 produkcji na Nintendo Switch

    Qubic Games zaplanował premiery aż 5 produkcji jeszcze w listopadzie tego roku. Do rozreklamowania tytułów wykorzysta kampanię Hot Friday, której budżet został ustalony na rekordowe 40 tysięcy dolarów.

  • Raport: Polskie gry i studia na targach Gamescom 2022

    Zakończył się Gamescom, czyli największe targi gier w Europie. Choć pierwsza po covidowej przerwie impreza w Kolonii rekordu frekwencji z 2019 r. nie pobiła, to już sam opening okazał się hitem na YouTube i Twitchu. Transmisję z gali obejrzały miliony graczy na całym świecie. W wydarzeniu jak co roku uczestniczyła silna reprezentacja polskiej branży gamedev.

  • QubicGames rozpoczyna skup akcji własnych

    QubicGames zawarł umowę współpracy w celu skupu akcji własnych. Domem maklerskim, który będzie realizował ten proces jest BDM. Wydawca chce nabyć do 1 mln akcji własnych, w cenie nie niższej niż 1 zł i nie wyższej niż 8 zł.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat