PARTNER SERWISU
gongraes

United Label pozyskał 1,4 mln zł w II transzy emisji akcji, łącznie 4,4 mln zł

Omawiane walory:

United Label zakończył kampanię crowdinvestingową przeprowadzoną na platformie CrowdConnect.pl. Inwestorzy zapisali się na wszystkie akcje dostępne w ramach II transzy o wartości 1,4 mln zł. W ramach całej oferty publicznej spółka pozyskała 4,4 mln zł. United Label zamierza przeznaczyć te środki na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz na finalizacje prac obecnych tytułów. Na przełomie III i IV kwartału spółka chce zadebiutować na NewConnect.

United,Label,cigames,debiut,newconnect, emisja,

(Źródło: Mat. prasowe)

– Cieszę się, że nasza kampania crowdinvestingowa spotkała się z tak licznym zainteresowaniem ze strony inwestorów. Dzięki nim w pełni spełniliśmy zakładany cel i pozyskaliśmy łącznie ponad 4 mln zł. Jest to dla nas potwierdzenie tego, że inwestorzy wierzą w nasze produkcje i plany na rozwój platformy. Zebrane środki zamierzamy przeznaczyć na szybszy rozwój spółki, poprzez pozyskanie nowych gier do naszego portfolio wydawniczego oraz na finalizację prac nad obecnymi produkcjami. Naszym celem jest możliwie szybkie wprowadzenie akcji na NewConnect i osiągnięcie spodziewanych wolumenów sprzedaży z gier, które będą miały premiery w tym roku – powiedział prezes United Label Tomasz Litwiniuk.

Łącznie w dwóch transzach United Label pozyskała od inwestorów 4,4 mln zł. Emisja spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno w kampanii crowdinvestingu, w której pozyskała 1,4 mln zł, jak i w I transzy dla dużych inwestorów, którzy zainwestowali w spółkę 3 mln zł.

– W najbliższych tygodniach, 23 lipca swoją premierę ma mieć pierwsza gra wydawana przez United Label – ‚Röki’, czyli narracyjna gra przygodowa, którą do swojej wishlisty dodało ponad 55 tys. graczy. Na przełomie III i IV kwartału br. United Label chce dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect – podsumowano.

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. W swoim portfolio ma umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. W tym roku spółka planuje również premierę gry „Eldest Souls”, a w 2021 „Tails of Iron” oraz „Horae”, podano także.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Do 14 lipca trwa wezwanie na akcje United Label

    CI Games, właściciel 78,5 proc. udziałów w United Label, wzywa do sprzedaży wszystkich pozostałych akcji platformy wydawniczej, znanej z gier Tails of Iron, czy Röki. Celem transakcji jest osiągnięcie przez CI Games 100 proc. akcji United Label i wycofanie jej z obrotu giełdowego. Zapisy trwają do 14 lipca.

  • CI Games ogłosił wezwanie na United Label

    CI Games - właściciel 78,43 proc. akcji w United Label - ogłosił wezwanie do zapisywania się na sprzedaż 275 tys. akcji spółki, stanowiących 21,57 proc. kapitału, po cenie 18,02 zł za akcję, podał podmiot pośredniczący Trigon Dom Maklerski. Akcji United Label podrożały we wtorek o ponad 12 proc.

  • Kurs akcji United Label wystrzelił po wynikach za III kwartał

    Notowany na NewConnect wydawca gier typu Indie zanotował w trzecim kwartale 2021 roku 5,5 mln zł przychodów ze sprzedaży i 2,8 mln zł zysku netto. Za ponad 43 proc. całościowych przychodów ze sprzedaży odpowiada Tails of Iron – najnowszy tytuł z portfolio wydawniczego spółki, wydany 17 września. W omawianym okresie miały miejsce dwie premiery. Kurs akcji spółki wystrzelił w środę rano o blisko 17 proc.

  • United Label: Przychody z gry Tails of Iron przekroczyły 2 mln zł

    Notowana na NewConnect spółka zależna CI Games – United Label – uzyskała ponad 2 mln zł przychodów netto ze sprzedaży gry Tails of Iron, w ciągu 10 dni od premiery tytułu. Projekt zadebiutował 17 września na platformach PC, Nintendo Switch, Xbox oraz PlayStation. Wskazana kwota uwzględnia prowizje dla platform dystrybucyjnych.

  • United Label z ponad 1 mln zł przychodów po 10 dniach sprzedaży Eldest Souls

    United Label 29 lipca wydał drugą pozycję ze swojego portfolio wydawniczego – Eldest Souls. Gra z gatunku RPG bossrush w dniu premiery ukazała się jednocześnie na wszystkich najważniejszych platformach. Według wstępnych szacunków w pierwszych 10 dniach od premiery sprzedaż gry wyniosła przeszło 32 tys. sprzedanych egzemplarzy, co przełożyło się na blisko 1,1 mln zł przychodu ze sprzedaży United Label, po wcześniejszym potrąceniu marży detalistów oraz prowizji ze strony CI Games.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat