United Label pozyskał 1,4 mln zł w II transzy emisji akcji, łącznie 4,4 mln zł

Omawiane walory:

United Label zakończył kampanię crowdinvestingową przeprowadzoną na platformie CrowdConnect.pl. Inwestorzy zapisali się na wszystkie akcje dostępne w ramach II transzy o wartości 1,4 mln zł. W ramach całej oferty publicznej spółka pozyskała 4,4 mln zł. United Label zamierza przeznaczyć te środki na przeskalowanie działalności poprzez rozbudowę portfolio wydawniczego oraz na finalizacje prac obecnych tytułów. Na przełomie III i IV kwartału spółka chce zadebiutować na NewConnect.

United,Label,cigames,debiut,newconnect, emisja,

(Źródło: Mat. prasowe)

– Cieszę się, że nasza kampania crowdinvestingowa spotkała się z tak licznym zainteresowaniem ze strony inwestorów. Dzięki nim w pełni spełniliśmy zakładany cel i pozyskaliśmy łącznie ponad 4 mln zł. Jest to dla nas potwierdzenie tego, że inwestorzy wierzą w nasze produkcje i plany na rozwój platformy. Zebrane środki zamierzamy przeznaczyć na szybszy rozwój spółki, poprzez pozyskanie nowych gier do naszego portfolio wydawniczego oraz na finalizację prac nad obecnymi produkcjami. Naszym celem jest możliwie szybkie wprowadzenie akcji na NewConnect i osiągnięcie spodziewanych wolumenów sprzedaży z gier, które będą miały premiery w tym roku – powiedział prezes United Label Tomasz Litwiniuk.

Łącznie w dwóch transzach United Label pozyskała od inwestorów 4,4 mln zł. Emisja spółki spotkała się z dużym zainteresowaniem zarówno w kampanii crowdinvestingu, w której pozyskała 1,4 mln zł, jak i w I transzy dla dużych inwestorów, którzy zainwestowali w spółkę 3 mln zł.

– W najbliższych tygodniach, 23 lipca swoją premierę ma mieć pierwsza gra wydawana przez United Label – ‚Röki’, czyli narracyjna gra przygodowa, którą do swojej wishlisty dodało ponad 55 tys. graczy. Na przełomie III i IV kwartału br. United Label chce dołączyć do grona spółek notowanych na rynku NewConnect – podsumowano.

United Label to globalna platforma wydawnicza dla niezależnych deweloperów gier typu indie. Spółka należy do Grupy CI Games, z którą aktywnie współpracuje. W swoim portfolio ma umowy ze studiami z Wielkiej Brytanii i Francji na wydanie czterech gier. W tym roku spółka planuje również premierę gry „Eldest Souls”, a w 2021 „Tails of Iron” oraz „Horae”, podano także.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT unitedlabel, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • United Label: Emisja akcji to pierwszy krok w kierunku NewConnect

    Tomasz Litwiniuk, prezes zarządu United Label rozmawia z redakcją Stockwatch.pl o kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl, planach wydawniczych i przygotowaniach debiutu na NewConnect.

  • Grupa INC pozyskała w I transzy 3 mln zł dla United Label

    Grupa INC, specjalizująca się w finansowaniu innowacyjnych podmiotów, z sukcesem zakończyła pierwszą transzę emisji akcji United Label, skierowaną do dużych inwestorów. Druga transza emisji akcji, o wartości 1,4 mln zł, startuje już 1 lipca w formie publicznej kampanii crowdinvestingowej na platformie CrowdConnect.pl. United Label zamierza zadebiutować na rynku NewConnect w ciągu kilku miesięcy, autoryzowanym doradcą spółki jest INC.

  • Startuje emisja akcji United Label. Spółka zależna CI Games chce pozyskać 4,4 mln zł

    United Label rozpoczął zapisy na akcje w ramach pierwszej transzy dla dużych inwestorów, zaś 1 lipca rozpocznie się druga transza otwarta dla wszystkich na platformie CrowdConnect.pl. United Label chce pozyskać od inwestorów około 4,4 mln zł.

  • Spółka zależna CI Games planuje emisję akcji i debiut na NewConnect

    United Label - spółka zależna CI Games - przeprowadzi emisję do 350 tys. akcji serii B na platformie CrowdConnect.pl. i w ciągu kilku miesięcy chce zadebiutować na NewConnect. Spółka na poszerzenie portfolio gier chce pozyskać z emisji akcji ok. 4 mln zł.


Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR