
Cloud Technologies ze wzrostem sprzedaży o 36 proc. w czerwcu
– Konsekwentnie realizujemy naszą strategię i z powodzeniem zwiększamy sprzedaż danych. Prognozy dotyczące rynku reklamy potwierdzają, że mamy jeszcze znaczące pole do dalszych wzrostów. Globalnie wydatki reklamowe w 2025 r., czyli w horyzoncie realizacji naszej strategii rozwoju, wyniosą niemal bilion dolarów, wynika z prognoz międzynarodowej agencji Zenith. Co najważniejsze, udział reklamy online, na potrzeby której dostarczamy dane umożliwiające targetowanie określonych grup użytkowników, w rynku reklamy wciąż rośnie i osiągnie 59 proc. w 2025 roku. Obserwujemy również rosnące zapotrzebowanie na wysokiej jakości dane w sektorze sztucznej inteligencji, dlatego zwiększamy zaangażowanie naszego zespołu w prace nad rozwiązaniami, które pozwolą nam na szersze oraz nowe wykorzystanie danych – komentuje Piotr Prajsnar, prezes zarządu Cloud Technologies.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w grudniu 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.