dqljiguk
PARTNER SERWISU
advaxvsc

Wittchen zwiększył sprzedaż w III kw. 2025 r. o 4 proc. do 119,7 mln zł

Omawiane walory:

Grupa Wittchen zanotowała w III kwartale 2025 r. wzrost przychodów do 119,7 mln zł, co oznacza poprawę o 4 proc. rok do roku. Spółka podała wstępne szacunki obejmujące również wyniki za dziewięć miesięcy.

Wittchen, zwiększył, sprzedaż, w, III, kw., 2025, r., o, 4, proc., do, 119,7, mln, zł,

Fot. spółka

W trzecim kwartale 2025 r. przychody Grupy Wittchen sięgnęły 119,7 mln zł, co oznacza 4-proc. wzrost rok do roku. Od stycznia do września łączna sprzedaż wyniosła 325,6 mln zł, czyli o 1 proc. więcej niż rok wcześniej, poinformowała spółka w komunikacie.

Sprzedaż detaliczna i B2B

Przychody ze sprzedaży do klientów detalicznych w III kwartale wzrosły o 3 proc. r/r do 106,9 mln zł. Segment B2B osiągnął 12,8 mln zł, co oznacza wzrost o 17 proc. rok do roku.

– Trzeci kwartał tego roku przyniósł lekkie odbicie sprzedaży w Grupie Wittchen, dzięki czemu narastająco cały okres od stycznia do września również zakończyliśmy nieco wyższymi przychodami niż przed rokiem. Aktywnie dążymy do tego, aby podtrzymać, a nawet wzmocnić tę pozytywną tendencję w kolejnych okresach – mówi prezes Jędrzej Wittchen.

– W tym celu stale uatrakcyjniamy i rozbudowujemy naszą ofertę. Dziś jednak trudno jeszcze mówić o trwałej poprawie otoczenia rynkowego. Z jednej strony, popyt konsumencki odbudowuje się powoli, a klienci chętniej realizują mniejsze pojedyncze zamówienia, a z drugiej – mierzymy się z agresywną konkurencją niektórych graczy, co rodzi presję na ceny. W efekcie, wartość sprzedaży rośnie wciąż wolniej niż wolumeny sprzedanych produktów – dodaje prezes.

Sprzedaż po dziewięciu miesiącach

Narastająco od stycznia do września 2025 r. sprzedaż detaliczna wyniosła 291,8 mln zł, co oznacza wzrost o 3 proc. r/r. W segmencie B2B przychody spadły do 33,9 mln zł, czyli o 7 proc. mniej r/r. Łączne przychody w tym okresie wyniosły 325,6 mln zł (+1 proc. r/r).

Sieć sprzedaży i działalność

Na koniec czerwca 2025 r. Grupa Wittchen prowadziła sprzedaż przez osiem własnych e-sklepów, 34 platformy marketplace w 23 krajach oraz sieć ponad 100 salonów stacjonarnych pod markami Wittchen i Wittchen Travel.

Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych, a także obuwia, odzieży skórzanej i akcesoriów podróżnych. Spółka notowana jest na GPW od 2015 r. i wchodzi w skład indeksu sWIG80. Jej skonsolidowane przychody w 2024 r. wyniosły 454 mln zł.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat