
(Fot. spółka)
W minionym roku Action kontynuowała inwestycje w modernizację infrastruktury IT, przygotowując organizację do wdrożenia systemu ERP Microsoft Dynamics 365 oraz implementując rozwiązania wspierane sztuczną inteligencją. Wzrost efektywności operacyjnej oraz poprawa jakości obsługi klientów to bezpośrednie rezultaty tych działań.
W segmencie e-commerce B2C portfolio spółki zostało rozszerzone o nowy sklep internetowy pomocedlaseniora.pl, oferujący sprzęt rehabilitacyjny i produkty dla osób starszych i ich opiekunów. Jednocześnie platformy sferis.pl i krakvet.pl odnotowały dalszy rozwój.
– Rozwijamy nasze e-commerce B2C nie tylko poprzez inwestycje w nowe systemy IT dla tych sklepów, ale także zdobywamy kolejnych dostawców i wprowadzamy ofertę swoich marek, które dobrze uzupełniają sprzedaż. W 2024 pracowaliśmy intensywnie nad portfolio produktów dla seniora naszej marki ActionMED, której pierwsze produkty dostępne są już w sklepie pomocedlaseniora.pl – mówi Piotr Bieliński, prezes zarządu Action SA.
W segmencie B2B rozwijano platformę i-serwis, poszerzając ofertę o nowe grupy produktowe.
– Liczne wyróżnienia naszych działań przez partnerów biznesowych w segmencie B2B za rok 2024 są najlepszym potwierdzeniem, że jesteśmy postrzegani jako solidny i innowacyjny partner. Motywuje to nas do dalszego wzmacniania pozycji ACTION S.A. na rynku nowoczesnych rozwiązań dla biznesu – dodaje Sławomir Harazin, wiceprezes zarządu Action SA.
Grupa Action skupia firmy działające w obszarze handlu i produkcji urządzeń IT, RTV/AGD, sprzętu biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych. Spółka jest notowana na GPW od 2006 r.