StockWatch.pl

Akcje Ten Square Games drożeją po szacunkowych danych nt. sprzedaży w III kwartale

Omawiane walory:

Ten Square Games miał szacunkowo 67,9 mln zł skonsolidowanych przychodów w III kw. 2019 r. (bez uwzględnienia przychodu odroczonego w czasie). W porównaniu do poprzedniego kwartału przychody wzrosły o ok. 36 proc., natomiast r/r wzrosły o ok. 92 proc. We wtorek kurs akcji rośnie o 8 proc.

ten square games, wyniki, gaming,

Maciej Popowicz, prezes zarządu (po lewej), Magdalena Jurewicz, dyrektor finansowy (w środku) i Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games (po prawej). Fot. spółka.

W szacunkowej kwocie przychodów 57,7 mln zł wygenerowała gra Fishing Clash, co stanowi 85 proc. skonsolidowanych przychodów. Pełne dane na temat przychodów ze sprzedaży w III kwartale pojawią się w skonsolidowanym raporcie kwartalnym, który poznamy 26 listopada br.

– W związku z rozwojem gry i zapowiadanym skalowaniem budżetów marketingowych przychody z Fishing Clash w lipcu br. weszły na nowy, wyższy poziom, który utrzymywał się w kolejnych miesiącach, co jest widoczne w łącznej wartości naszych przychodów osiągniętych w III kwartale. Z perspektywy performance Fishing Clash w ostatnich miesiącach uważamy nasze podejście dotyczące skalowania wydatków marketingowych za optymalne. Oprócz tego pod koniec września rozpoczęliśmy zapowiadaną testową kampanię reklamową Fishing Clash w tematycznych kanałach telewizyjnych w USA. Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play – powiedział wiceprezes Arkadiusz Pernal.

>> Dobre łowisko, tanie wędzisko – omówienie sprawozdania Ten Square Games po II kw. 2019 r.

Niedawno polskie studio wspólnie z NetEase wprowadziło testowo Fishing Clash na platformę iOS w Chinach.

– Teraz na bieżąco monitorujemy jej performance oraz wdrażamy niezbędne poprawki i ulepszenia, w tym związane z lokalizacją gry. Oczekujemy także cały czas na decyzję chińskiego regulatora dotyczącą wprowadzenia Fishing Clash na platformę Android w Chinach – dodał Pernal.

Obecnie Ten Square Games pracuje równolegle nad 4 nowymi projektami. Jak zaznacza wiceprezes studia, w ciągu najbliższych tygodni dwa projekty z obszaru gier dla kobiet przejdą do fazy soft launch. Na IV kwartał br. zaplanowany jest także soft launch gry hobbystycznej opartej na naszych doświadczeniach outdoorowo-symulacyjnych. Z kolei Golf Rush jest obecnie optymalizowany. Studio wdraża na bieżąco ulepszenia, m.in. w mechanice rozgrywki i designie.

Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT TSGAMES, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR