
Maciej Popowicz, prezes zarządu (po lewej), Magdalena Jurewicz, dyrektor finansowy (w środku) i Arkadiusz Pernal, wiceprezes Ten Square Games (po prawej). Fot. spółka.
W szacunkowej kwocie przychodów 57,7 mln zł wygenerowała gra Fishing Clash, co stanowi 85 proc. skonsolidowanych przychodów. Pełne dane na temat przychodów ze sprzedaży w III kwartale pojawią się w skonsolidowanym raporcie kwartalnym, który poznamy 26 listopada br.
– W związku z rozwojem gry i zapowiadanym skalowaniem budżetów marketingowych przychody z Fishing Clash w lipcu br. weszły na nowy, wyższy poziom, który utrzymywał się w kolejnych miesiącach, co jest widoczne w łącznej wartości naszych przychodów osiągniętych w III kwartale. Z perspektywy performance Fishing Clash w ostatnich miesiącach uważamy nasze podejście dotyczące skalowania wydatków marketingowych za optymalne. Oprócz tego pod koniec września rozpoczęliśmy zapowiadaną testową kampanię reklamową Fishing Clash w tematycznych kanałach telewizyjnych w USA. Telewizja to dla nas nowy krok, test nowego kanału, sprawdzenie jego potencjału w branży free to play – powiedział wiceprezes Arkadiusz Pernal.
Niedawno polskie studio wspólnie z NetEase wprowadziło testowo Fishing Clash na platformę iOS w Chinach.
– Teraz na bieżąco monitorujemy jej performance oraz wdrażamy niezbędne poprawki i ulepszenia, w tym związane z lokalizacją gry. Oczekujemy także cały czas na decyzję chińskiego regulatora dotyczącą wprowadzenia Fishing Clash na platformę Android w Chinach – dodał Pernal.
Obecnie Ten Square Games pracuje równolegle nad 4 nowymi projektami. Jak zaznacza wiceprezes studia, w ciągu najbliższych tygodni dwa projekty z obszaru gier dla kobiet przejdą do fazy soft launch. Na IV kwartał br. zaplanowany jest także soft launch gry hobbystycznej opartej na naszych doświadczeniach outdoorowo-symulacyjnych. Z kolei Golf Rush jest obecnie optymalizowany. Studio wdraża na bieżąco ulepszenia, m.in. w mechanice rozgrywki i designie.
Ten Square Games to jeden z największych w Polsce producentów i wydawców gier mobilnych oraz przeglądarkowych. Spółka została założona w 2011 roku przez Macieja Popowicza i Arkadiusza Pernala – twórców serwisu społecznościowego Nasza Klasa (nk.pl), którzy wprowadzili do niego gry w modelu free-to-play. Spółka zadebiutowała na GPW w maju 2018 r.