PARTNER SERWISU
etkanhdm

Answear uruchomił pierwsze sklepy internetowe PRM

Omawiane walory:

Answear.com uruchomił pierwsze sklepy internetowe PRM dedykowane na rynek polski, ukraiński, rumuński oraz witrynę prm.com/eu, zaś do końca roku planuje uruchomienie sprzedaży na pozostałych zagranicznych rynkach oraz na marketplace'ach modowych. Z początkiem czerwca Answear.com oficjalnie sfinalizował przejęcie brandów Sneakerstudio i PRM oraz zdecydował o zmianie Sneakerstudio w PRM.com.

answear,wyniki,handel,online,ecommerce

Answear uruchomił pierwsze sklepy internetowe PRM

– Pierwsze działania podjęte przez Answear.com związane są z jak najszybszym uwolnieniem synergii operacyjnych, które bezpośrednio wpłyną na poprawę rentowności oraz wzrost przychodów. W pierwszych dniach czerwca spółka zakończyła przenoszenie zapasów Sneakerstudio oraz PRM z magazynu w Skawinie do wspólnego magazynu centralnego Answear.com w Kokotowie. Relokacja zapasów obniży koszty logistyczne, a także uprości proces wysyłki zamówienia – czytamy w komunikacie.

Spółka dokonała również integracji danych celem uruchomienia sklepów PRM na własnym silniku e-commerce’owym Answear oraz przejęła pracowników z przejętych brandów, podkreślono.

– Dostrzegamy bardzo duży potencjał w segmencie sneakers & streetwear i liczymy na wzajemne wykorzystanie mocnych stron, łącząc unikalną ofertę Sneakerstudio i PRM, z własną sprawnością operacyjną i zapleczem technologiczno-logistycznym. Zakończyliśmy już z sukcesem pierwsze działania integracyjne, które będą miały długofalowo pozytywny wpływ na funkcjonowanie spółki, gdyż nie tylko pozwolą na zredukowanie kosztów operacyjnych, ale także dadzą szanse na wzrost przychodów. Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami, w przejętych brandach, planujemy osiągnięcie break-even jeszcze w tym roku – skomentował prezes Answear.com. Krzysztof Bajołek, cytowany w komunikacie.

➡ Notowania akcji spółek giełdowych i indeksów, gorące wzrosty i spadki, mapa rynku, statystyki i dane giełdowe ➡ Sprawdź!

Answear.com zdecydował się również na zmianę Sneakerstudio w PRM.com. Koncepcja nowego PRM.com to odpowiedź na potrzeby wielkomiejskiej społeczności poprzez oferowanie wyselekcjonowanych marek high-end sneakers & clothing i aktywności promujących szeroko rozumianą kulturę i design.

– Zdecydowaliśmy się na połączenie Sneakerstudio w jeden brand PRM, aby móc oferować pełniejszą gamę produktów fashion i streetwear. Nie chcieliśmy ograniczać się jedynie do obuwia, w naszym biznesowym DNA jest kompleksowa oferta zawierająca obuwie, ubrania oraz akcesoria. Oczywiście, kluczowym elementem nadal pozostają sneakersy, chcemy konsekwentnie pozyskiwać nowe marki, oferować wyjątkowe kolaboracje i kolekcje specjalne. W planach mamy również dalszy rozwój nad paltformą zakupową – wyjaśnił dyrektor marki PRM Kamil Bajołek.

Jak podano w informacji, na początku czerwca Answear.com uruchomił pierwsze sklepy internetowe PRM dedykowane na rynek polski, ukraiński, rumuński oraz witrynę prm.com/eu na której można składać zamówienia z wysyłką na terenie całej Unii Europejskiej.

– Doświadczenie Answear.com zebrane z 11 rynków, na których jesteśmy obecni, powinno znacznie ułatwić i przyśpieszyć nam proces umiędznardaowienia marki PRM. Do końca roku planujemy uruchomienie sprzedaży na pozostałych zagranicznych rynkach oraz na marketplace’ach modowych – zapowiedział wiceprezes ds. finansowych Answear.com Jacek Dziaduś.

1 czerwca Answear.com podał, że zawarł umowę przejęcia zorganizowanej części przedsiębiorstwa (ZCP) Fashion Trends Group, którą stanowi zespół składników materialnych i niematerialnych przeznaczonych do prowadzenia działalności gospodarczej w zakresie handlu detalicznego dobrami konsumpcyjnymi za pośrednictwem sklepów internetowych, marketplace’ów i sklepów stacjonarnych prowadzonych pod markami SneakerStudio oraz PRM.

Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Answear: Wróciliśmy na rentowną ścieżkę wzrostu

    Gośćmi poniedziałkowego webinaru inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Bajołek – prezes zarządu oraz Jacek Dziaduś – wiceprezes zarządu ds. finansowych ANSWEAR.com. Tematem spotkania były wyniki za I półrocze 2025 roku.

  • Inwestorzy czekają na „Trzy wiedźmy” i Moody’s. Mocne wzrosty Huuuge i Answear

    "Trzy wiedźmy", obawy przed realizacją zysków na Wall Street i częściowo ryzyko związane z oceną Moody's będą dziś ograniczały zapał do zakupów akcji na GPW. Szczególnie, że nastroje na innych europejskich giełdach są mieszane. Dalej dużo natomiast dzieje się na małych spółkach. Dziś w centrum uwagi znalazły się m.in. spółki Huuuge, ANSWEAR, Enter Air i Selvita.

  • Answear zwiększa zyski. EBITDA przebiła 20 mln zł w II kwartale

    ANSWEAR.com odnotował znaczącą poprawę rentowności w II kwartale 2025 roku. EBITDA spółki sięgnęła 20,3 mln zł, a zysk netto wyniósł 2,8 mln zł wobec straty rok wcześniej. Spółka kontynuuje strategię premiumizacji i umacnia pozycję lidera w regionie.

  • 10 ciekawych spółek na sierpień wg BM BNP Paribas

    Najnowsza odsłona portfela BM BNP Paribas przyniosła dwie ciekawe roszady. W samym środku wakacji analitycy zrezygnowali z akcji ANSWEAR i Quercus, a w ich miejsce dodali reprezentantów branży kosmicznej i reklamowej.

  • Answear wstępnie zwiększył przychody o 15 proc. r/r w II kw. 2025 r.

    Przychody ze sprzedaży ANSWEAR.com (według sprawozdawczości MSSF) wyniosły 394 mln zł w II kwartale 2025 r., co oznacza wzrost o 15 proc. r/r, podała spółka, prezentując wstępne dane. Przychody ze sprzedaży za I półrocze 2025 r. wyniosły 747 mln zł i wzrosły o 18 proc. r/r. W piątek akcje spółki drożeją o blisko 3 proc.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

50% rabatu na dostęp do Strefy Premium StockWatch.pl dla uczestników programu Orlen w portfelu!

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat