
(Fot. spółka)
W II kwartale br. sprzedaż online wzrosła o 14 proc. r/r do 393 mln zł, zaś w całym I półr. br. – wzrosła o 16 proc. r/r do 725 mln zł.
– W drugim kwartale 2025 r. Spółka osiągnęła wysoką dynamikę sprzedaży pomimo wymagającej bazy zeszłego roku, wyższej niż w I kwartale, a także niesprzyjających warunków pogodowych. Spółka zwiększa sprzedaż kontynuując prace skupione na optymalizacji rentowności poprzez poprawę marży, struktury kosztowej oraz oferty produktowej. Szerokozasięgowe działania marketingowe budujące świadomość marki zostały w bieżącym okresie przeprowadzone w kanałach on-line. W rezultacie, osiągnięte wyniki sprzedażowe zostały uzyskane przy niższych nakładach na marketing w porównaniu do ubiegłego roku – czytamy w komentarzu spółki.
Zarząd pozytywnie ocenia monetyzację przeprowadzonych w spółce inwestycji. Osiągnięte wyniki sprzedażowe, w trudnym otoczeniu rynkowym, potwierdzają skuteczność realizowanej strategii repozycjonowania do segmentu premium.
– Szacunki sprzedaży oceniamy lekko pozytywnie. Raportowane dynamiki są solidne i wstępne przychody plasują się 3% powyżej naszej prognozy – komentuje Dariusz Dadej, analityk Noble Securities.
Answear.com to założony w 2011 roku e-commerce zajmujący się sprzedażą markowej odzieży, obuwia oraz akcesoriów. Sprzedaż jest zdywersyfikowana geograficznie, a żaden z rynków nie stanowi więcej niż 30% udziału w całkowitych przychodach spółki. Spółka jest notowana na rynku głównym GPW od 2021 r.