
(Fot. Pexels)
Cloud Technologies Data Seed to program dedykowany startupom na wczesnym etapie rozwoju, fundacjom technologicznym lub zespołom projektowym. Mogą się do niego zgłaszać zarówno podmioty oraz zespoły, które już zajmują się analityką danych w swojej działalności biznesowej, jak i te, które dopiero przedstawią pomysł, jak wykorzystać dane w biznesie. Cloud Technologies stawia na wspieranie projektów o wysokim poziomie synergii, więc pierwszym krokiem w programie jest pobranie próbki danych ze strony internetowej i weryfikacja czy zgłaszany projekt może być rozwijany o tego typu dane.
– Startupom, organizacjom i zespołom zgłaszającym się do naszego programu oferujemy unikalną możliwość wykorzystania naszych danych i technologii, która pozwoliła nam stać się działającym z sukcesami globalnym AdTechem. Nasze dane będą mogły zostać wykorzystane do przyspieszenia rozwoju już istniejących lub stworzenia zupełnie nowych produktów czy usług. Ponadto, oferujemy również finansowanie, które będziemy dostosowywali do konkretnych projektów, stwarzając im odpowiednie warunki do rozwoju – zaznacza Piotr Prajsnar.
Nabór do programu, którego realizacja stanowi element strategii rozwoju Cloud Technologies na lata 2023-2025, prowadzony będzie w sposób ciągły do końca 2025 roku, a każde zgłoszenie będzie oceniane indywidualnie. Również finansowanie projektu będzie ustalane indywidualnie, by jak najbardziej efektywnie wspierać obiecujące projekty. Ticket inwestycyjny w Cloud Technologies Data Seed wynosi do 2 milionów zł.
Cloud Technologies to warszawska spółka z segmentu nowych technologii. Zajmuje się big data, marketingiem i monetyzacją danych. Cloud Technologies stworzyła jedną z największych na świecie hurtowni danych oraz platformę Big Data (DMP) – OnAudience.com. Spółka była notowana na rynku NewConnect od 2012 r., a w grudniu 2022 r. przeszła na rynek główny GPW.