Gaming
- Obejrzyj za darmo zapis konferencji IKE Day! To 5 godzin praktycznej wiedzy o inwestowaniu! Sprawdź! REKLAMA
-
-
14 czerwca 2024
Render Cube 27 czerwca br. udostępni tryb kooperacji oraz Cross-Play gry Medieval Dynasty na PlayStation5, Xbox Series X/S oraz Epic Game Store i w usłudze Game Pass. Do końca kwietnia ub. roku sprzedaż gry przekroczyła 2 mln kopii. Dużym wzmocnieniem Uniwersum była marcowa premiera wersji na VR, która zdobyła już prawie 750 recenzji, z czego 76 proc. uzyskało maksymalną ocenę graczy.
-
13 czerwca 2024
Akcjonariusze Artifex Mundi zdecydowali podczas zwyczajnego walnego zgromadzenia o przeznaczeniu 4 mln zł z zysku za 2023 r., wynoszącego 24,92 mln zł, na kapitał rezerwowy z przeznaczeniem na finansowanie nabycia akcji własnych celem ich umorzenia, podano w uchwałach ZWZ. Kwotę 20,92 mln zł postanowiono przekazać na kapitał zapasowy.
-
12 czerwca 2024
Carbon Studio za swój główny cel z perspektywy nadchodzących gier uważa dalszy rozwój uniwersum "The Wizards" poprzez wsparcie istniejących tytułów, dodatki do nich i nowe platformy oraz nowe projekty związane z serią, poinformował ISBtech członek zarządu Aleksander Caban. Deweloper pracuje równolegle nad projektem VR osadzonym na Dzikim Zachodzie.
-
10 czerwca 2024
W poniedziałek notowania Draw Distance wystartowały na blisko 60-proc. minusie. Tąpnięcie notowań to pokłosie informacji, że Bloober Team zakończył współpracę przy produkcji gry o kodowej nazwie "Projekt M".
-
Draw Distance zdecydował o rozpoczęciu przeglądu potencjalnych opcji strategicznych, mających na celu wsparcie dalszego rozwoju spółki po otrzymaniu od Bloober Team oświadczenia o zakończeniu współpracy z Draw Distance nad produkcją gry o kodowej nazwie "Projekt M". Przegląd opcji strategicznych ma przede wszystkim na celu analizę dostępnych opcji w obszarach pozyskania kapitału.
-
Po 72 godzinach od premiery gry "Chornobyl Liquidators" jej sprzedaż brutto wyniosła 5,3 tys. sztuk, a przychody brutto ze sprzedaży sięgnęły 90,3 tys. USD, podał Frozen Way.
-
07 czerwca 2024
The Dust wraz z Two Horizons oraz Game Island zawiesiły do odwołania prace nad projektami "Project Hammer" i "Project Sword". Jak podano, powodem zawieszenia jest brak regulowania wpłat na projekty przez inwestora oraz brak możliwości pokrywania kosztów produkcji ze środków własnych. Kurs akcji spółki spada w piątek w południe o blisko 23 proc.
-
QubicGames podpisało dwie umowy, w ramach których przeportuje oraz wyda 9 gier od TapNation SAS i Supersonic Studios Ltd. na różne platformy.
-
06 czerwca 2024
11 bit studios udostępni demo gry "The Alters" na platformie Steam w dniach 10-17 czerwca, podała spółka na LinkedIn.
-
05 czerwca 2024
Cherrypick Games ustalił datę wydania gry pod roboczym tytułem “Papillon” na 27 marca 2025 roku. “Papillon” to najbardziej ambitny projekt w historii studia, zostanie wydany na wszystkie najważniejsze platformy sprzętowe i otrzyma wersję multiplayer.
-
Render Cube sprzedał 2 mln egzemplarzy gry "Medieval Dynasty" na koniec kwietnia, podała spółka. Wzrost sprzedaży to efekt grudniowej premiery trybu kooperacji (Co-Op), a także licznych akcji promocyjnych.
-
03 czerwca 2024
Vivid Games rozpoczął przegląd opcji strategicznych w związku z sytuacją finansową oraz chęcią wypracowania wzrostu wartości dla akcjonariuszy.
-
Big Cheese Studio odnotowało 3,22 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2024 r. wobec 1,88 mln zł zysku rok wcześniej.
-
PlayWay odnotował 37,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2024 r. wobec 30,01 mln zł zysku rok wcześniej.
-
29 maja 2024
Gościem środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Marek Chwałek, wiceprezes wykonawczy ds. finansowych Huuuge Inc. Tematem spotkania były wyniki finansowe spółki za I kwartał 2024 roku.
-
W 2024 r. kilkunastu giełdowych producentów gier wideo chce podzielić się zyskiem z akcjonariuszami. Według wyliczeń StockWatch.pl, w grę wchodzi nawet 12 reprezentantów branży, którzy już zadeklarowali łączną kwotę 280 mln zł.
-
Simteract liczy, że "Taxi Life" powinien zwrócić się niemal dwukrotnie szybciej niż wcześniej zakładano. Planuje kolejne patche i pracuje nad możliwością grania na kierownicach na konsolach, a także rozmawia z wydawcą Nacon o DLC, poinformował ISBtech prezes Marcin Jaśkiewicz. Ponadto „pełną parą" idą prace nad drugim projektem - niezapowiedzianą jeszcze grą z wydawcą Astragon.
-
CI Games odnotowało 46 tys. zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2024 r. wobec 0,74 mln zł straty rok wcześniej. W środę akcje studia tanieją o ok. 5 proc.
-
Take-Two Interactive poinformowało One More Level o skorzystaniu z opcji jednostronnego odstąpienia od umowy produkcyjno-wydawniczej dla projektu Cyber Slash. Spółka, w ramach otwartego przeglądu opcji, zamierza m.in. powrócić do rozmów z innymi firmami zainteresowanymi wydaniem gry, rozważa również pozyskanie finansowania m.in. dla rozwoju działalności self-publishing w ramach spółki.
-
Huuuge odnotował 16,54 mln USD skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2024 r. wobec 22,39 mln USD zysku rok wcześniej. Skorygowany zysk netto sięgnął 17,89 mln USD vs 23 mln USD.
-
CD Projekt odnotował 100,06 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w I kw. 2024 r. wobec 69,4 mln zł zysku rok wcześniej.
-
28 maja 2024
Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Aleksander Caban, członek zarządu Grupy Carbon Studio SA. Tematem spotkania było podsumowanie minionego roku oraz omówienie strategicznych celów oraz dalszych kierunków rozwoju.
-
Creepy Jar planuje rozbudowywać "StarRupture" po premierze podobnie, jak "Green Hell" - za pośrednictwem nowych aktualizacji oraz dodatków, zapowiedział członek zarządu Creepy Jar Grzegorz Piekart. W okolicach premiery wersji early access zaplanowana jest także road mapa, która ma zachęcić graczy do zapoznania się z tytułem.
-
Dark Point Games złożył dokumenty dopuszczeniowe w sprawie debiutu na rynku NewConnect, poinformowała ISBtech COO spółki Natalia Półtorak. Deweloper gier ma road mapę dodatków do "Achilles: Legends Untold" i szykuje spin-off tego tytułu, który ma pojawić się w trybie early access pod koniec 2024 roku. Z kolei "Brightness" ma osiągnąć gotowość do early access pod koniec przyszłego roku.
-
27 maja 2024
Far From Home zakłada debiut na rynku głównym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) na przełomie tego i przyszłego roku, poinformował ISBtech prezes Andrzej Blumenfeld.
-
Pojawiły się pierwsze wrażenia z majowych zamkniętych pokazów gry The Alters od 11 bit studios. Dziennikarze są pozytywnie zaskoczeni nadchodzącym tytułem spółki. Kurs akcji spółki rośnie w poniedziałek rano o ponad 4 proc.
-
24 maja 2024
BoomBit planuje zadebiutować ze swoimi grami na platformie Steam w br. najprawdopodobniej w III kw. br., poinformował prezes Marcin Olejarz.
-
23 maja 2024
W I kwartale 2024 roku 11 bit studios zanotowało 15,33 mln zł przychodów ze sprzedaży. Strata operacyjna sięgnęła 1,03 mln zł, a netto 1,6 mln zł. Blisko połowę przychodów ze sprzedaży wygenerowały "The Invincible" i "The Thaumaturge", czyli produkcje z portfolio wydawniczego.
-
Gośćmi czwartkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar oraz Grzegorz Piekart, członek zarządu. Tematem spotkania było omówienie wyników finansowych za I kw. 2024 r. i bieżących projektów.
-
Creepy Jar odnotowało 3,31 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2024 r. wobec 9,3 mln zł zysku rok wcześniej.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź