Gaming
- Obejrzyj za darmo zapis konferencji IKE Day! To 5 godzin praktycznej wiedzy o inwestowaniu! Sprawdź! REKLAMA
-
-
23 maja 2024
Gośćmi czwartkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Kwiatek, prezes Creepy Jar oraz Grzegorz Piekart, członek zarządu. Tematem spotkania było omówienie wyników finansowych za I kw. 2024 r. i bieżących projektów.
-
Creepy Jar odnotowało 3,31 mln zł jednostkowego zysku netto w I kw. 2024 r. wobec 9,3 mln zł zysku rok wcześniej.
-
16 maja 2024
11 bit studios całkowicie koncentruje się na premierach własnych gier w najbliższych miesiącach, a jesienią planuje przegląd i aktualizację wieloletniej strategii, w tym pionu wydawniczego, poinformował ISBtech IR manager dewelopera Dariusz Wolak.
-
Grupa Carbon Studio zanotowała w I kwartale 2024 r. prawie 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto. Spółka kontynuuje wsparcie dla swoich gier oraz pracuje nad nowymi tytułami – najnowszy “Projekt EL”, ma być kolejnym krokiem w eksploracji innowacyjnych rozwiązań w VR. Carbon Studio mocniej angażuje się także w wykorzystanie technologii AI w branży gier wideo.
-
Cherrypick Games zanotował w I kwartale 2024 roku przychody na poziomie 896 tys. zł, wynik EBITDA wyniósł 539 tys. zł. Spółka koncentruje się na największym projekcie w swojej historii, multiplatformowej grze pod roboczą nazwą “Papillon”.
-
14 maja 2024
Zarząd Artifex Mundi zdecydował o zarekomendowaniu przeznaczenia 4 mln zł z zysku netto za 2023 r., wynoszącego 24,92 mln zł, na nowo utworzony kapitał rezerwowy z przeznaczeniem na finansowanie nabycia akcji własnych celem ich umorzenia. Kwotę 20,92 mln zł zarząd proponuje przekazać na kapitał zapasowy.
-
W Q1 2024 r. Creepy Jar wypracował 7,3 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 3,3 mln zł zysku netto – wynika ze wstępnych wyników finansowych. Studio koncentruje się na produkcji StarRupture oraz dalszym rozwoju flagowego tytułu, Green Hell.
-
13 maja 2024
Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK) wszczął postępowanie wyjaśniające w związku z podejrzeniem możliwości stosowania antykonkurencyjnych praktyk przez dostawców platform dystrybucji cyfrowej gier wideo.
-
The Dust ocenia, że wyniki sprzedażowe gry "The Inquisitor" kształtują się dużo poniżej oczekiwań i spółka nie widzi perspektywy, żeby były poprawione, poinformował prezes Jakub Wolff.
-
W kwietniu Vivid Games wygenerowała 1,12 mln zł przychodów. Narastająco, EBITDA wyniósł 0,55 mln zł. Obok rozwoju projektów z obecnego portfolio spółka pozostaje skupiona na pracy nad Real Boxing 3, który pod koniec kwietnia trafił do technicznego soft-launch.
-
10 maja 2024
CI Games zrezygnowało z planowanego na 10 maja br. uruchomienia etapu vertical slice gry tworzonej w ramach projektu "Survive". Obecnie trwa restrukturyzacja firmy, która obejmie ok. 30 stanowisk w całym dziale produkcji.
-
08 maja 2024
Ultimate Games zarekomendowało zwyczajnemu walnemu zgromadzeniu wypłatę dywidendy wysokości 0,50 zł na jedną akcję. Łączna kwota wypłaty wyniosłaby 2,615 mln zł z zysku wypracowanego w 2023 r. wynoszącego 2,616 mln zł.
-
Krzysztof Tkocz, analityk DM BDM, w raporcie z 8 maja opracowanym w ramach Programu Wsparcia Pokrycia Analitycznego GPW 4.0, obniżył zalecenie dla akcji Artifex Mundi z kupuj do trzymaj, jednocześnie podwyższając cenę docelową do 26 zł za walor.
-
06 maja 2024
Indika, tytuł z działu wydawniczego 11 bit studios, zadebiutowała 2 maja na komputerach osobistych. Gra zbiera przyzwoite recenzje zarówno od dziennikarzy jak i graczy, a liczba grających na premierę była porównywalna z o wiele większym tytułem wydanym przez 11 bit w zeszłym roku.
-
No Gravity Games rozpoczęło przegląd opcji strategicznych, który uwzględnia "w pierwszej kolejności" zmianę przedmiotu działalności.
-
CI Games podpisało umowę z Microsoft Corporation na udostępnienie swoich gier "Lords of the Fallen" oraz "Sniper Ghost Warrior Contracts 2" w ramach programu Game Pass. Zgodnie z umową prawa do gier pozostaną przy spółce. W poniedziałek rano akcje studia drożeją o kilka procent.
-
02 maja 2024
Akcje People Can Fly straciły w rok ponad połowę wartości i są o włos od nowych historycznych minimów. Analitycy optymizmem nie tryskają, ale pewne szanse na wyjście z tarapatów gamingowa spółka wciąż zachowuje.
-
30 kwietnia 2024
PCF Group odnotowała 76,72 mln zł skonsolidowanej straty netto przypisanej akcjonariuszom jednostki dominującej w 2023 r. wobec 18,67 mln zł zysku rok wcześniej. Kurs akcji spółki spada we wtorek rano o 5 proc.
-
29 kwietnia 2024
CI Games otrzymało raport dotyczący projektu "Survive", który wykazał, że część mechanik gry nie spełnia założeń wynikających z dokumentacji tego projektu. Planowana premiera na rok 2025 rok zostanie najpewniej przesunięta na późniejszy termin.
-
PlayWay odnotował 106,73 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2023 r. wobec 112,33 mln zł zysku rok wcześniej.
-
26 kwietnia 2024
Carbon Studio zakończył proces rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego związanego z połączeniem spółek. W kolejnym kroku Carbon Studio planuje rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji połączeniowych do obrotu na rynku NewConnect. Celem fuzji jest m.in. uproszczenie struktury grupy, zbudowanie jednego silnego brandu oraz zwiększenie wartości spółki, które jest kluczowe w procesie planowanego przeniesienia akcji Carbon Studio na główny parkiet GPW.
-
25 kwietnia 2024
Bloober Team jest na końcowym etapie prac nad grą "Silent Hill 2", poinformował prezes Piotr Babieno.
-
Bloober Team odnotował 2,59 mln zł skonsolidowanego zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej w 2023 r. wobec 2,13 mln zł zysku rok wcześniej.
-
24 kwietnia 2024
Gośćmi środowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl byli Krzysztof Kwiatek, prezes spółki oraz Grzegorz Piekart, członek zarządu Creepy Jar. Tematem spotkania było omówienie wyników finansowych za rok 2023 oraz bieżących projektów.
-
Vivid Games odnotowało 2,52 mln zł jednostkowej straty netto w 2023 r. wobec 0,69 mln zł zysku rok wcześniej.
-
23 kwietnia 2024
Twórcy bestsellerowego Green Hella podsumowali wyniki 2023 r. i zaproponowali przeznaczenie na trzecią w swojej historii dywidendę kwoty 9,17 mln zł. Proponowana stawka na akcję to 13,11 zł.
-
22 kwietnia 2024
Far From Home, które zamierza wprowadzić akcje na Giełdę Papierów Wartościowych w Warszawie, podpisało umowę inwestycyjną z Krafton Inc. Południowokoreański gigant branży gamedev ma objąć mniejszościowy pakiet akcji.
-
Przychody ze sprzedaży gry "Gas Station Simulator" na platformie Steam przekroczyły 10 mln USD, podało Drago entertainment. W związku z tym operator obniżył swoją prowizję od sprzedaży kolejnych egzemplarzy i dodatków do gry z 30 proc. do 25 proc.
-
CI Games SE zawarło porozumienie dotyczące objęcia akcji nowej emisji o wartości 6 mln euro przez Active Ownership Fund (AOF). Cena emisyjna jednej akcji będzie zgodna z ceną ustaloną w procesie book buildingu przez pozostałych inwestorów, który rozpocznie się w poniedziałek, 22 kwietnia br.
-
19 kwietnia 2024
BoomBit ma w planach wydanie ponad 10 gier Mid-Core/Casual - zarówno swoich, jak i zewnętrznych twórców - w br., poinformował prezes Marcin Olejarz.
FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl
Sprawdź