Gamivo to platforma działająca na pograniczu rynku e-commerce oraz gamingu. Łączy ponad 3 miliony graczy z bazą ponad 1 tysiąca sprzedawców, którzy oferują ponad 50 tysięcy produktów.
– Gamivo to jest marketplace i dostarcza narzędzie do dystrybucji cyfrowej kluczy do gier. Są one oferowane przez dystrybutorów, pośredników, hurtowników, bądź właścicieli sklepów hurtowych. Na naszej platformie mogą sprzedawać tylko zweryfikowani sprzedawcy, którzy przeszli proces KYC – zaznaczyli przedstawiciele spółki.
W ubiegłym kwartale wygenerowali oni łączny obrót na platformie w wysokości 47 mln zł. W całym pierwszym półroczu br. obrót platformy wyniósł prawie 96 mln zł.
Gamivo od np. Steama różni się tym, że platforma Valve jest traktowana jako miejsce aktywacji kluczy, miejsce docelowe gdzie klient uruchamia swoją grę.
– Natomiast Gamivo to miejsce do którego udają się gracze z całego świata aby zakupić swoje gry, wybierając z dziesiątek tysięcy ofert. Co ważne, w ramach Gamivo gracze mają dostęp do ofert z różnych platform, nie tylko Steam, ale również np. Epic Game Store, Nintendo, Playstation czy Xbox – powiedzieli przedstawiciele zarządu Gamivo SA.
– Ważne też, że cena na Gamivo dyktowana jest przez sprzedawców, którzy konkurują ze sobą o klienta, dzięki czemu jest ona zdecydowanie bardziej atrakcyjna. Gamivo oferuje również szereg benefitów niedostępnych na takich platformach jak Steam – możliwość porównania tych samych gier z różnych platform (np wersja gry na Steam, UbiStore, Blizzard czy Epic Game Store), a także Gamivo Smart – dodali.
Celem Gamivo jest dynamiczny wzrost organiczny realizowany m.in. poprzez ekspansję na nowe rynki oraz wzmacnianie zaangażowania obecnych i przyciąganie nowych sprzedawców, a w efekcie zwiększanie liczby produktów dostępnych na platformie oraz zawieranych transakcji.
– Planujemy poszerzyć usługę o sprzedaż produktów fizycznych takich jak gry pudełkowe, elektronika, sprzęt komputerowy czy odzież e-sportowa. Pierwsze produkty powinny pojawić się na platformie już na początku września. Dodatkowo […] pracujemy nad zaoferowaniem klientom cloud-gamingu, nowych produktów cyfrowych oraz nowych wersji językowych platformy – powiedzieli przedstawiciele Gamivo SA.
– Powyższe działania prowadzą do pozyskiwania nowych klientów. Pierwszy milion użytkowników pozyskaliśmy po 26 miesiącach działalności. Zdobycie drugiego miliona użytkowników zajęło nam 12 miesięcy, a trzeciego już tylko 10 – dodali.
Spółka od kwietnia jest notowana na rynku NewConnect i planuje przejście na rynek główny GPW.