
(Fot. spółka)
– Uruchomienie pierwszego sklepu Pepco w Bośni i Hercegowinie potwierdza sukces programu paneuropejskiej ekspansji tej marki i następuje po udanym wejściu na rynki zachodnioeuropejskie rynki, czego ostatnim przykładem jest Portugalia, gdzie marka pojawiła się tego lata. To również potwierdzenie, że cała Europa jest rynkiem, gdzie marka Pepco może działać, realizując swoją zyskowną strategię zwiększania liczby sklepów – czytamy w komunikacie.
Grupa Pepco jest na dobrej drodze do otwarcia co najmniej 550 nowych sklepów netto w roku obrotowym 2023, głównie pod marką Pepco, przy jednoczesnym zwiększeniu obecności marki Dealz w Polsce. Dzięki temu Grupa utworzy w tym roku obrotowym tysiące nowych miejsc pracy w całej Europie, zapewniając jednocześnie rosnącej liczbie klientów dostęp do swojej popularnej i zróżnicowanej oferty.
– Otwarcie pierwszego sklepu Pepco w Bośni i Hercegowinie jest znaczącym osiągnięciem w programie rentownej ekspansji sklepów Grupy – naszego największego źródła budowania wartości firmy. Pepco jest dobrze przygotowane na kolejne sukcesy, bazując na wiodącej na rynku ofercie dla klientów. Koncentrujemy się na budowaniu większego, lepszego, tańszego i prostszego biznesu – powiedział CEO Trevor Masters, cytowany w materiale.
Grupa Pepco powstała w 2015 roku i składa się z sieci detalicznych Pepco, Dealz i Poundland. Grupa Pepco ma obecnie ok. 4 300 sklepów w 21 krajach, zatrudniając ok. 43 000 osób. Spółka zadebiutowała na GPW w 2021 r.; wchodzi w skład indeksów WIG20 i WIG30.