– Zarząd spółki (w odniesieniu do ceny emisyjnej akcji nowej emisji) i akcjonariusze sprzedający (w odniesieniu do ceny sprzedaży akcji sprzedawanych), w uzgodnieniu z koordynatorem oferty oraz w porozumieniu ze współprowadzącym księgę popytu, ustalili cenę ostateczną akcji oferowanych na 17,50 zł za jedną akcję oferowaną – czytamy w informacji.
Ostateczna liczba akcji w ofercie jest równa maksymalnej wielkości zapowiadanej w prospekcie i wynosi 5.201.596 walorów, w tym 3,5 mln nowo emitowanych akcji serii D i 1.701.596 akcji serii B, stanowiących do 15,93 proc. udziału w kapitale zakładowym.
Spółka i akcjonariusze sprzedający ustalili także podział akcji – do inwestorów indywidualnych trafi 250 tys. akcji, a do inwestorów instytucjonalnych – 4.951.596 akcji.
Jeżeli wszystkie akcje nowej emisji zostaną wyemitowane i objęte przez inwestorów, a akcjonariusze sprzedający (Jacek Duch, Jakub Dwernicki, Robert Dwernicki, Sebastian Górecki, Andrzej Dwernicki, Agnieszka Dwernicka-Piasecka, Robert Stasik) sprzedadzą wszystkie akcje sprzedawane, po przeprowadzeniu oferty akcje oferowane stanowić będą 36,7 proc. kapitału zakładowego spółki i uprawniać do 5.201.596 ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu. >> Dołącz do dyskusji na forumowym wątku dedykowanym akcjom R22
Według harmonogramu oferty, przyjmowanie zapisów w transzy inwestorów instytucjonalnych ma odbyć się 15-19 grudnia, a 20 grudnia – przydział akcji oferowanych. Zakładany pierwszy dzień notowania akcji praw do akcji na GPW to 28 grudnia 2017 r.
Strategia Grupy R22 zakłada dalszy rozwój organiczny oraz akwizycje w segmentach hostingu i omnichannel communication.
Grupa R22 to holding spółek technologicznych. Grupa koncentruje się na skalowalnych usługach oferowanych w modelu abonamentowym oraz SaaS (ang. Software as a Service), prowadząc działalność w ramach całego łańcucha wartości – od tworzenia własnych rozwiązań, przez ich utrzymanie od strony technologicznej, po kompleksową sprzedaż i obsługę klienta.