Jujubee wyda grę o walce z COVID-19

Omawiane walory:

Już w maju Jujubee wypuści grę o walce z wirusem pod nazwą COVID: The Outbreak. Informacja zelektryzowała inwestorów, a kurs akcji rośnie dziś o 13 proc.

jujubee, covid-19, gra, steam, premiera, epidemia

Fot. materiały prasowe

Katowickie studio lubi nośne medialnie tematy. Poprzednia produkcja Jujubee nawiązywała do katastrofy rosyjskiego okrętu podwodnego Kursk, ale mimo olbrzymiego rozgłosu okazała się klapą. Jeszcze w marcu br. studio informowało o dokonaniu 2,6 mln zł odpisu na grę. Tym razem spółka spróbuje zarobić na temacie koronawirusa. Jej najnowszy projekt COVID: The Outbreak to gra strategiczna, w której gracz wcieli się w rolę globalnej organizacji zdrowia, która musi poradzić sobie z globalną pandemią. Gracz będzie mógł wydawać dekrety, zarządzać zasobami, wprowadzać projekty i stawiać budynki, by stworzyć skuteczną szczepionkę. Oprócz możliwości zarządzania kryzysowego tytuł ma dostarczyć graczom informacji jak się zachować w przypadku epidemii, jakie działania przedsięwziąć i jak w maksymalny sposób chronić siebie i swoich bliskich. Informacje podane w grze bazują na danych publikowanych przez WHO oraz na informacjach podawanych przez ekspertów i konsultantów.

– W Jujubee z pasją kształcimy naszych odbiorców, którzy dobrze się bawią grając w nasze gry. Obecnie na temat koronawirusa krąży mnóstwo dezinformacji, więc mamy nadzieję, że nasza gra strategiczna będzie dobrym źródłem zarówno rozrywki jak i edukacji dla naszych graczy – mówi Paweł Nitta, Head of Marketing & PR.

Jujubee zamierza kuć żelazo póki gorące. COVID: The Outbreak ma być dostępny już 29 maja 2020 na PC (Steam) w cenie 54,99 zł, ze zniżką -10 proc. w dniu premiery. Deweloper nie wyklucza wydania gry na innych platformach w przyszłości.

Jujubee poinformowało również, że 20 proc. ze sprzedaży netto w miesiącach maj oraz czerwiec z platformy Steam zostanie przekazane na rzecz CEPI (The Coalition for Epidemic Preparedness Innovations) i na inne wybrane fundacje charytatywne wspierające walkę z konsekwencjami pandemii koronawirusa.

Jujubee to studio deweloperskie zajmujące się tworzeniem gier wideo, które ma swoim koncie takie tytuły jak FLASHOUT 3D, Suspect in Sight, Take Off – The Flight Simulator, strategię czasu rzeczywistego Realpolitiks, Truck Simulation 19, grę przygodowo-dokumentalną KURSK oraz Deep Diving Simulator. Celem firmy jest tworzenie inspirujących i wyróżniających się na rynku gier na wszystkie istotne platformy sprzętowe, takie jak iOS (iPhone, iPod, iPad), Android, Mac, PC i konsole. Jujubee jest spółką notowaną na rynku NewConnect. Kurs akcji katowickiego studia zareagował na zapowiedź nowej gry wzrostem o 9,65 proc., a za jedna akcję trzeba obecnie zapłacić 7,50 zł.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT Jujubee, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR