
Movie Games: Premiera ‚Drug Dealer Simulator 2’ na Steam między 20 maja a 20 czerwca
Movie Games podało jednocześnie, że 11 marca br. rozpoczyna kampanię marketingową dotyczącą gry. Przyjęta strategia dotycząca działań promocyjnych skupiać się będzie na trzech filarach tj.: community, zabawa, hype. Kampania marketingowa zgodnie z szacunkami zaangażuje środki pieniężne w kwocie 500 tys. zł.
Wcześniej spółka podała, że jej akcjonariusze mają zdecydować podczas nadzwyczajnego walnego zgromadzenia zwołanego na 2 kwietnia br. o przyjęciu programu motywacyjnego dla kluczowych pracowników. Według szacunków weźmie w nim udział ponad 30 członków załogi; jednym z warunków realizacji jest wydanie „Drug Dealer Simulator 2” do 30 czerwca br. i sprzedaż co najmniej 150 tys. egzemplarzy.
Movie Games to wywodzący się z Polski globalny wydawca gier wideo. Portfolio Movie Games zawiera gry przygodowe (seria „Lust”), symulatory („Drug Dealer Simulator”, „Gas Station Simulator”, „MythBusters” i „Alaskan Road Truckers”), a także przedstawicieli innych gatunków, takich jak strategia czy first-person shooter. Spółka zadebiutowała na rynku NewConnect w 2018 r., zaś w styczniu 2023 r. przeniosła notowania na rynek główny GPW.