
(Fot. Screenshot cda.pl)
– Fundusze z emisji mają pomóc w dalszym rozwoju serwisu i wzmocnić nasz udział w rynku. Nasze priorytety to: VOD – chcemy podpisywać nowe umowy licencyjne z dystrybutorami i zwiększać katalog filmów, który już teraz jest jednym z największych w Polsce; SmartTV – planujemy start aplikacji na telewizory obsługujące technologię smartTV; Mobile – do istniejącej aplikacji mobilnej na platformie Android chcemy dołączyć wersję na iOS; CDA.pl – mam tu na myśli przede wszystkim rozszerzenie funkcjonalności portalu, lepsze zarządzanie kontami i profilowanie treści. Wszystkie te działania przełożą się na jeszcze lepsze efekty finansowe osiągane przez spółkę – powiedział prezes Jarosław Ćwiek, cytowany w komunikacie.
Środki, które spółka chce w ten sposób pozyskać, będą przeznaczone na dalszy rozwój serwisu CDA.pl oraz płatnej usługi CDA Premium oferującej wysokiej jakości filmy pełnometrażowe i seriale, podano także.
Zapisy na akcje przyjmowane będą do 5 grudnia za pośrednictwem Polskiego Domu Maklerskiego, pełniącego funkcję podmiotu oferującego.
Spółka chwali się, że CDA.pl należy do TOP 20 największych polskich domen – każdego miesiąca portal odwiedza około 7 mln osób, czyli co czwarty polski internauta. W kategorii wideo CDA.pl jest liderem spośród rodzimych stron i drugim co do popularności serwisem po YouTube.