
Plantwear zajmuje się ręczną produkcją akcesoriów modowych z drewna – zegarków, okularów, etui do telefonów i biżuterii. W 2018 r. spółka sprzedała ponad 30 tysięcy produktów, a przychody ze sprzedaży przekroczyły 4,7 mln zł (Fot. Plantwear)
– Wyniki finansowe Plantwear po trzech kwartałach są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Prognozowane przychody na cały rok zostały już niemal zrealizowane, natomiast biorąc pod uwagę, że czwarty kwartał jest najlepszym okresem sprzedażowym w roku, podtrzymujemy prognozę osiągnięcia 0,75 mln zł zysku netto w 2019 roku. Przed nami kwartał charakteryzujący się najwyższą sprzedażą i najwyższymi zyskami – powiedział prezes Plantwear Wiktor Pyrzyk.
W okresie I-III kw. 2019 roku spółka wygenerowała 0,3 mln zł zysku netto (względem straty w analogicznym okresie 2018 roku) i tym samym zrealizowała 92 proc. rocznej prognozy przychodów i 41 proc prognozy zysku.
– Konsekwentnie rozwijamy sprzedaż na polskim rynku, chcemy rozwijać się również za granicą. Aktualnie prowadzimy przygotowania do rozpoczęcia sprzedaży na rynkach Europy Środkowo-Wschodniej, w Rumunii i na Ukrainie. Jesteśmy w trakcie przygotowywania strategii marketingowych, a sprzedaż chcielibyśmy rozpocząć jeszcze w tym roku – dodał Pyrzyk.
Plantwear to lider rynku lifestylowych akcesoriów drewnianych w Polsce, producent unikatowych drewnianych zegarków, biżuterii i akcesoriów. Marka działa od 2013 roku.