PARTNER SERWISU
tuvtogyx

The Dust: Planujemy ukończyć prace nad grą „I, the Inquisitor” do końca 2022 r. Premierę przewidujemy w 2023 roku

Omawiane walory: , ,

Gośćmi poniedziałkowego czatu inwestorskiego byli przedstawiciele Grupy The Dust: Jakub Wolff, prezes zarządu The Dust, Krzysztof Wagner, CEO Two Horizons oraz Michał Ojrzyński, CEO Game Island. Tematem spotkania było przedstawienie stanu prac i planów grupy The Dust, w tym postępów prac nad flagowym tytułem I, the Inquisitor.

The Dust pracuje nad grą „I, the Inquisitor” opartej jest na cyklu „Ja, Inkwizytor” znanego polskiego autora fantasy Jacka Piekary. The Dust rozwija projekt od 2019 r. Budżet produkcyjny wynosi około 8 mln zł. Nad projektem pracuje, w zależności od okresu, około 30 osób.

– W tej chwili jesteśmy w procesie wyboru wydawcy. Nasze demo obejrzało ponad 20 wydawców. Myślę, że w ciągu 2-2,5 miesiąca jesteśmy w stanie wyłonić tego wydawcę – powiedział Jakub Wolff, CEO The Dust.

– Kluczowym elementem dla rozwoju grupy jest zachowanie IP do każdego tytułu, który planujemy wydać w ramach współpracy z wydawcą. Jeżeli widzimy szanse na zachowanie IP, z pewnością z tego skorzystamy. Kolejnymi elementami, na które zwracamy uwagę to podejście do marketingu, doświadczenie w danym segmencie gier, umiejętność oszacowania kosztów wewnętrznych wydawcy. Na samym końcu oczywiście zwracamy uwagę na revshare, który pozostanie dla studia – dodał.

Jak zaznaczył Wolff, gra wyszła z etapu alpha i zawiera wszystkie kluczowe funkcjonalności oraz część assetów.

– Ten rok planujemy zamknąć master candidate gry I, the Inquisitor, czyli zakończyć development wersji PC, a w pierwszej połowie 2023 r. będziemy się skupiać na portingu oraz dopieszczeniu wszystkich pozostałych elementów – powiedział Jakub Wolff.

Pod koniec maja spółka udostępniła kartę gry „I, the Inquisitor” na platformie Steam oraz uruchomiono też stronę internetową poświęconą grze oraz pokazano pierwsze materiały z gry.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni, że udało nam się nawiązać współpracę z takim serwisem jak IGN. W tej chwili trailer obejrzało już prawie 600 tys. osób. Sama publikacja przyczyniła się do tego, że Inkwizytor znalazł się na Global Top Wishlist w 24 godziny – powiedział CEO The Dust.

– Jako studio wiemy, że musimy poprawić pewne elementy, ale mamy jeszcze te kilkanaście miesięcy na dopieszczenie tego tytułu i na pewno zespół, który jest zbudowany z świetnych, młodych, ambitnych i doświadczonych osób, dołoży wszelkich starań żeby gra była jak najlepsza – dodał.

Two Horizons jest producentem gier. Spółka powstała pod koniec 2020 r. w ramach notowanej na NewConnect spółki The Dust SA. Specjalizuje się w produkcji własnych średnio budżetowych tytułów z gatunku symulatorów i renowatorów. Platformy docelowe dla jej gier to PC i konsole. Dotychczas studio opublikowało trzy dema gier: Hotel Renovator, Airport Renovator oraz Camping Builder. Pierwszą grą, którą spółka zrealizuje w pełnej wersji jest Hotel Renovator. W lutym Two Horizons podpisało umowę wydawniczą z Focus Entertainment.

– Oprócz tego, że wydawca pokrywa koszty deweloperskie oraz koszty marketingu to dodatkowo zostawia nam prawa autorskie do tytułu, co według nas jest fundamentem do budowania wartości samego studia i całej Grupy The Dust – powiedział Krzysztof Wagner, CEO Two Horizons.

Hotel Renovator jest w przededniu oddania wersji alpha. Pełna wersja gry ma być gotowa na koniec tego roku w wersji na PC. W 2023 r. planowana jest wersja na konsole najnowszej generacji.

Studio Game Island powstało w lipcu 2020 roku, jako podmiot zależny od notowanej na giełdzie spółki The Dust. Studio specjalizuje się w produkcji gier na platformy Steam oraz konsole (Xbox, PlayStation, Nintendo Switch). Rozwijane portfolio produkcji składa się ze średnio budżetowych projektów (ok. 300 tys. zł) z gatunku survival-immersive. Studio pracuje obecnie nad projektem Serum, która na chwilę obecną jest w wersji demo.

– Premiera gry w wersji Early Acces w formie single player jest planowana na 2023 rok. Pełną wersję gry, poszerzoną o system multiplayer z co-opem, planujemy na rok 2024 – powiedział Michał Ojrzyński, CEO Game Island.

Zarówno Two Horizons jak i Game Island planują debiut na NewConnect.

– Zależy nam na debiucie w możliwie optymalnym momencie, aby maksymalizować wartość giełdową poszczególnych spółek. Jesteśmy w stałym kontakcie z domami maklerskimi, z którymi ustalamy strategię i termin debiutu. Z powodu słabej koniunktury w segmencie gamedev, planujemy debiuty bliżej premier naszych gier lub nawet po premierach – powiedział Jakub Wolff, prezes zarządu The Dust.

>> Zapis czatu inwestorskiego z Grupą The Dust: Jakubem Wolffem, prezesem zarządu The Dust, Krzysztofem Wagnerem, CEO Two Horizons oraz Michałem Ojrzyńskim, CEO Game Island.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat



Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat