Vivid Games/Qubic Games: Sprzedano ok. 115 tys. sztuk Pocket Mini Golf na Switch

Omawiane walory: ,

Sprzedaż gry "Pocket Mini Golf" na konsoli Nintendo Switch przekroczyła 115 tys. kopii w ciągu miesiąca od premiery w Ameryce Północnej i Europie, podały Vivid Games i Qubic Games we wspólnym komunikacie. Gra na licencji Vivid Games jest dotychczas najszybciej sprzedającym się tytułem wydanym przez QubicGames na platformie Nintendo Switch, a przychody ze sprzedaży gry przekroczyły 12-krotność poniesionych kosztów produkcji gry w wersji na platformę Nintendo.

Fot. Nintendo.com

„Pocket Mini Golf” od kilku tygodni jest niezmiennie w TOP 15 najczęściej kupowanych gier w sklepie eShop na konsoli Nintendo Switch w Ameryce Północnej, Europie i Australii.

– Liczba sprzedanych sztuk wczoraj na koniec dnia przekroczyła 115 000, co przekłada się na najlepszy debiut gry QubicGames na platformie Nintendo Switch zarówno pod względem ilościowym, przychodowym, jak i zysku ze sprzedaży wygenerowanego przez grę w pierwszym miesiącu sprzedaży – powiedział prezes QubicGames Jakub Pieczykolan.

>> Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów >> Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Obecnie spółka kończy prace nad japońską wersją gry oraz rozpoczęła prace nad dodatkową zawartością w postaci płatnego DLC. Pozwoli to na dalszą monetyzację tytułu.

– W przeciągu roku od premiery sprzedaż ‚Pocket Mini Golf’ na platformie Nintendo Switch powinna osiągnąć ponad 500 000 sztuk, czyli ponad dwa razy więcej niż jakikolwiek tytuł QubicGames uzyskał w pierwszych 12 miesiącach sprzedaży do tej pory. W połączeniu z płatnym DLC daje to bardzo duży potencjał przychodowy przy niewielkich kosztach dalszego rozwoju projektu – dodał Pieczykolan.

Dotychczas QubicGames wydał trzy gry studia Vivid Games.

– Decyzja wydania naszych gier na Nintendo Switch we współpracy z QubicGames była bardzo dobrym wyborem. Dotychczas na Switcha trafiły trzy tytuły, a do końca 2020 roku na rynku powinno pojawić się kolejnych 10 produkcji, m.in. ‚Gravity Rider Zero’, ‚Mayhem Combat’, ‚Real Boxing 2’ oraz ‚Calm Colors’. Już teraz myślimy o rozszerzeniu współpracy – zapowiedział prezes Vivid Games Remigiusz Kościelny.

QubicGames jest studiem deweloperskim, które zostało założone w 2004 r. Do 2012 r. spółka realizowała głównie gry na konsole Nintendo, a od 2014 r. zajmuje się także produkcjami na platformy iOS/Android, Sony PS4 i PS Vita, a także komputery PC/Mac. Spółka jest notowana na NewConnect od 2016 r.

Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

TE ARTYKUŁY NA TEMAT QUBICGMS, vivid, RÓWNIEŻ MOGĄ CIĘ ZAINTERESOWAĆ
  • Vivid Games zamknął III kwartał na małym plusie

    VIVID Games odnotowało 0,12 mln zł skonsolidowanego zysku netto w III kw. 2020 r. wobec 0,57 mln zł zysku rok wcześniej, podała spółka w raporcie. Kurs akcji producenta gier rośnie w środę rano o ponad 4 proc., a za jeden walor płacono 1,87 zł.

  • QubicGames zamierza wydać 13 gier w grudniu 2020 r.

    QubicGames planuje premierę 13 gier w grudniu 2020 r. W listopadzie i w grudniu zaplanowano także 4 duże kampanie marketingowe na konsoli Nintendo Switch. Kurs akcji studia spada w poniedziałek po godz. 11 o ponad 12 proc., a za jeden walor płacono 6,26 zł.

  • Vivid Games zwiększył przychody i zanotował ponad 2 mln zł zysku netto

    Narastająco do końca października bieżącego roku producent gier wypracował ponad 23,6 mln zł przychodów ze sprzedaży, wynika ze wstępnych wyników finansowych opublikowanych przez spółkę. To o ponad 160 proc. więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Zysk bydgoskiego studia wzrósł po 10 miesiącach do 2,15 mln zł.

  • Sąd zatwierdził układ Vivid Games przyjęty w przyspieszonym postępowaniu

    Sąd Rejonowy w Bydgoszczy wydał postanowienie o zatwierdzeniu układu w dotyczącym VIVID Games przyspieszonym postępowaniu układowym z układem częściowym. Kurs akcji spółki rośnie w środę przed godz. 15 o prawie 4 proc.

  • Na GPW zeszła lawina raportów finansowych, w grze Biomed-Lublin, CCC i CD Projekt W czwartek na pierwszym planie znalazła się jedna z tegorocznych gwiazd "covidowej sceny" - Biomed Lublin, a także koncerny energetyczne i CCC. Wiele mniejszych firm notowanych w Warszawie opublikowało natomiast raporty finansowe, co w kilku przypadkach skutkuje mocnymi wahaniami ich kursu.

Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Capital PR