Umowa gwarantuje dystrybutorowi wyłączność na sprzedaż produktów spółki na wymienionych wyżej rynkach pod warunkiem osiągnięcia przez dystrybutora w danym roku minimalnego poziomu sprzedaży określonego w umowie. Zakładana minimalna sprzedaż na rok 2017 wynosi 350 tys. euro. Koszty marketingu i sprzedaży produktów ponosi dystrybutor. Umowę zawarto na warunkach rynkowych.
– W ocenie zarządu powyższa umowa może mieć w ciągu kilku najbliższych lat istotny wpływ na zwiększenie sprzedaży dermokosmetyków. Rozpoczęcie współpracy z powyższym partnerem ma na celu ekspansję na nowe rynki zbytu poza granice kraju, co stanowi jeden z elementów realizacji strategii spółki – czytamy w komunikacie.
Pharmena to spółka biotechnologiczna, której głównym obszarem działalności jest opracowywanie i komercjalizacja innowacyjnych produktów powstałych na bazie opatentowanej fizjologicznej i naturalnej substancji czynnej 1-MNA. Jest notowana na NewConnect od 2008 r.