
Mateusz Tarczyński, CEO Woodpecker.co.
Zysk operacyjny wyniósł 0,13 mln zł wobec 1,29 mln zł zysku rok wcześniej.
– W trzecim kwartale 2023 roku spółka osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 6,44 mln zł. Oznacza to wzrost o 6,67 proc. w porównaniu z analogicznym okresem 2022 roku. Zwiększone nakłady inwestycyjne na rozwój nowych produktów i uruchomienie nowych inicjatyw spowodowały obniżenie zysku netto do 143 tys. zł. Mimo iż te działania wpłynęły na wyniki od strony kosztowej, są one podstawą dla przyszłego wzrostu przychodów – czytamy w komunikacie poświęconym wynikom.
W III kwartale br. MRR (Monthly Recurring Revenue) w USD wyniósł 1 553 tys., co daje wzrost o ponad 17 proc. r/r. W ocenie spółki podjęte inicjatywy w III i IV kwartale dają podstawę do powrotu do wyższych dynamik.
W I-III kw. 2023 r. spółka miała 1,64 mln zł jednostkowego zysku netto wobec 3,28 mln zł zysku rok wcześniej, przy przychodach ze sprzedaży w wysokości 20,03 mln zł w porównaniu z 16,3 mln zł rok wcześniej.
Woodpecker.co chce uruchomić Scale oraz wersję beta produktu Prospects w tym roku
Woodpecker.co planuje jeszcze w tym roku uruchomienie nowego produktu Scale oraz wersji beta produktu Prospects.
– Wprowadzenie do oferty produktu Scale będzie dla nas kolejnym kamieniem milowym. Pokryjemy szerszy zakres procesu sprzedaży B2B, co z pewnością zwiększy efektywność ich działań – powiedział prezes Mateusz Tarczyński, cytowany w komunikacie.
– W trzecim kwartale 2023 roku spółka w dalszym ciągu inwestowała w rozwój ekosystemu produktowego. Coraz większe zainteresowanie wśród potencjalnych klientów wzbudzał produkt Scale, z którego płatnej wersji Beta korzystało 50 klientów. Duże globalne zainteresowanie ze strony potencjalnych użytkowników przełożyło się na wspieranie przez Scale 28 języków m.in. (chiński, turecki, koreański, szwedzki, angielski, polski, niemiecki, francuski) – czytamy w komunikacie.
Produkt Prospects, który już dziś przyciąga dużą uwagę, w listopadzie powinien ujrzeć światło dzienne w postaci wersji beta, zapowiedziano także.
– Rozwiązanie to pozwoli użytkownikom korzystającym z innych produktów Woodpecker.co na uzupełnienie procesu automatyzacji sprzedaży o wysokiej jakości bazy tzw. prospektów. Spółka odnotowała około 300 zgłoszeń z różnych części świata do udziału w testach beta – czytamy dalej.
Woodpecker.co to notowana na NewConnect spółka technologiczna dostarczająca oprogramowanie w modelu SaaS, które pomaga zwiększyć efektywność rozwoju biznesu poprzez inteligentną automatyzację procesów komunikacji biznesowej.