
Fot. mat. prasowe
– Obecny plan zakłada wydanie zwiastuna zapowiadającego Projekt 3 w pewnym momencie w 2025 r., rozpoczynając zwięzłą i opłacalną kampanię marketingową, zaprojektowaną w celu zwiększenia i podtrzymania zainteresowania aż do premiery. Obecnie rozważamy najlepszą okazję do debiutu, aby uzyskać maksymalny efekt – napisał Hill podczas czatu Strefy Inwestorów.
Budżet marketingowy dla Projektu 3 będzie znacznie niższy niż budżet dla „Lords of the Fallen 2023”, zaznaczył dyrektor.
– Zdecydowaliśmy się na to dzięki silnej globalnej znajomości IP, istniejącej już społeczności i rozległym wnioskom z ostatniej kampanii. Silny branding z wysokiej jakości działaniami na najważniejszych wydarzeniach branżowych ponownie będzie podstawą kampanii, po zaobserwowaniu skuteczności poprzedniej kampanii. Dodatkowo wczesna i stała weryfikacja ze strony kluczowych influencerów w zakresie ulepszeń następnej gry będzie integralną częścią odbudowy zaufania graczy poza główną społecznością – dodał Hill.
SVP Development CI Games Tom O’Connor dodał, że w 2025 r. kluczowe będzie dalsze maksymalizowanie sprzedaży „Lords of the Fallen 2023”, wraz z obniżkami cen, i ciągłe wydawanie znaczących aktualizacji w odpowiedzi na opinie graczy i zewnętrzne testy użytkowników.
– Jeśli chodzi o nasze tytuły w fazie rozwoju – Projekt 3, kolejna odsłona serii ‚Lords of the Fallen’, jest w pełnej produkcji. W tym roku przeprowadzimy szeroko zakrojone testy graczy, aby zapewnić wysoką jakość i zmaksymalizować potencjał gier. Zarówno SGW Evolved, jak i Project H są w fazie przedprodukcyjnej i zbliżamy się do wizji tych tytułów, a więcej szczegółów podamy w późniejszym terminie – dodał O’Connor.
CEO CI Games Marek Tymiński wskazał ponadto, że spółka zabezpiecza finansowanie na co najmniej rok.
– Jeśli będziemy potrzebować więcej gotówki, bank jest otwarty na dyskusję o drugiej transzy finansowania. Zawarliśmy dobrą umowę z Epic, w przyszłości możemy zawrzeć więcej umów wydawniczych/współwydawniczych o innej strukturze, jeśli uznamy, że będzie to najlepszy interes dla firmy. W pełni przejęliśmy United Label, który jest teraz w całości własnością CI Games. Podpisaliśmy umowę na trzy nowe tytuły dla United Label, odkąd objąłem stanowisko CEO UL. Mamy dalsze plany dla tej spółki. Wciąż szukamy nowych tytułów i jesteśmy bardzo selektywni – wymienił Tymiński.
Dodał, że nie jest rozważana obecnie emisja akcji.
CI Games SE to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive); wchodzi w skład indeksu mWIG40.