
Vivid Games miał 1,1 mln zł przychodó
– Wyniki za styczeń są zgodne z naszymi oczekiwaniami. Real Boxing 2 wypracuje mniejszą sprzedaż niż w grudniu, który jest zazwyczaj najlepszym miesiącem roku. Nasza uwaga skupiona jest na grach w produkcji. Jesteśmy w fazie soft-launch Real Boxing 3, który rozpoczął się w lutym w USA i nadal trwa. Weryfikujemy spływające od użytkowników komentarze, dzięki czemu ewentualne błędy w grze są eliminowane na bieżąco. Zależy nam na tym, były zebrane dane były miarodajne, soft-launch musi więc trafić do odpowiednio licznej grupy użytkowników. W kwietniu zamierzamy przeprowadzić soft-launch rUnded – podkreśla Piotr Gamracy, CEO Vivid Games.
Vivid Games działa na rynku gier od 2006 r. Spółka zajmuje się produkcją gier na smartfony i konsole przenośne. Dotychczas najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest światowy hit „Real Boxing”. Vivid Games zadebiutował w 2016 r. na rynku głównym GPW, przenosząc notowania z NewConnect.