zqjndmhb
Advertisement
PARTNER SERWISU
pkerdjqs

Aktualizacja cenników i szersze wdrożenie rozwiązań AI napędzają wyniki Brand24

Omawiane walory:

Aktualizacja cenników i szersze wdrożenie rozwiązań AI w produktach Brand24 przynoszą wymierne efekty. Według wstępnych danych, spółka wypracowała ok. 4 mln zł skonsolidowanej EBITDA w I poł. 2023 r. (wobec 2,6 mln zł rok wcześniej), przy ok. 13,1 mln zł przychodów ze sprzedaży (wobec 10,3 mln zł rok wcześniej). We wtorek akcje Brand24 drożeją o ponad 9 proc.

Brand24, wyniki, ai, sztuczna inteligencja, 2023

Michał Sadowski, prezes Brand24. Fot. spółka.

Skonsolidowany wynik z działalności operacyjnej wyniósł ok. 2,7 mln zł w I półroczu wobec 1,4 mln zł rok wcześniej. Jak zaznaczył prezes Michał Sadowski, duża zwyżka sprzedaży w tym roku, to efekt kolejnych zmian w planach abonamentowych i systematyczna migracja na nie kolejnych grup klientów.

– Pakiety optymalizujemy w ten sposób, aby zachęcić do wejścia na wyższe i droższe poziomy – szczególnie duże organizacje, które mogą na tym po prostu skorzystać, dostając lepszy produkt o dużo większej funkcjonalności. Dostają oni między innymi szybkie – generowane przez nasz moduł AI – analizy sentymentu i trendów. Zauważamy też zmiany w strukturze sprzedaży na korzyść klientów zagranicznych, co jest kolejnym motorem naszego wzrostu, ponieważ klient „dewizowy” jest mniej wrażliwy na ceny. Generalnie patrzymy na ten rok bardzo optymistycznie – nawet w okresie wakacyjnym, tradycyjnie słabszym, sprzedaż była rewelacyjna, co może oznaczać bardzo dobre wyniki w III kw. 2023 r. – powiedział współtwórca i prezes Brand24 Michał Sadowski, cytowany w komunikacie.

>> Dołącz do grona ponad 80 tys. użytkowników StockWatch.pl i skorzystaj z promocji na abonament do strefy PREMIUM z analizami niezależnych analityków

Prezes Brand24 na X (d. Twitter) dodał, że w tym roku implementacja nowych rozwiązań idzie szybciej niż kiedykolwiek. „Tylko w tym tygodniu pojawiła się nowa wizualizacja Share of Voice pomagająca ocenić udział marki w całkowitej dyskusji w danej branży, czy nowe wydanie metryki Influence Score, która pomaga wyłapać mikroinfluencerów” – napisał.

Zaangażowanie zarówno naszych autorskich, jak i zewnętrznych narzędzi AI sprawia, że bardzo szybko i niskokosztowo zmieniamy się z firmy dostarczającej dane, na taką, która dostarcza wnioski. Danych jest coraz więcej, co sprawia, że samodzielna analiza to, kłopot dla klientów. Dzięki szerokiemu wdrożeniu rozwiązań AI do naszych produktów, jesteśmy w stanie zautomatyzować tworzenie podstawowych raportów dotyczących danej marki – z wnioskami i rekomendacjami, co problem ten wprost adresuje – wyjaśnia Michał Sadowski.

Brand24 jest właścicielem autorskiego narzędzia do ochrony reputacji i monitoringu treści w Internecie. Narzędzie sprzedawane globalnie w modelu SaaS (ang. Software as a Service). Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW w maju 2021 r., przenosząc się z rynku NewConnect. We wtorek o godzinie 13:00 notowania Brand24 rosną o ponad 9,6 proc. do 32,90 zł.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Brand24 zwiększa powtarzalne przychody o 26 proc. r/r. Nowe narzędzie AI ma wspierać dalszy wzrost

    BRAND24 zakończył II kwartał 2025 roku z powtarzalnymi miesięcznymi przychodami na poziomie 822 tys. USD, co oznacza wzrost o 26 proc. rok do roku. Spółka kontynuuje ekspansję w modelu SaaS, wspieraną przez działania w obszarze AI oraz współpracę z inwestorem strategicznym Semrush.

  • Prowly chce skupić akcje Brand24 po 50,10 zł za sztukę

    Prowly.com, akcjonariusz reprezentujący 76,99 proc. ogólnej liczby głosów na walnym zgromadzeniu BRAND24, zaprosił do sprzedaży nie więcej niż 521 660 akcji Brand 24, reprezentujących 23,01 proc. kapitału zakładowego i głosów na walnym zgromadzeniu spółki, po cenie 50,1 zł za akcję. Oferty przyjmowane będą w dniach 17-21 marca, a przewidywany dzień rozliczenia transakcji i nabycia akcji to 25 marca 2025 r.

  • Prezes Semrush: Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu na Brand24

    Semrush, za pośrednictwem Prowly.com, do której należy 57,58 proc. akcji BRAND24, podwyższa cenę w wezwaniu na wszystkie pozostałe akcje do 47 zł z 45,50 zł. - To nasza ostateczna propozycja. Nie będzie kolejnego podwyższenia ceny w wezwaniu – powiedział Eugene Levin, prezes Semrush.

  • Trzy Wiedźmy tańczą wokół 2.500 pkt., w grze PlayWay i Movie Games

    Piątkowa sesja na GPW rozpoczęła się od małych spadków indeksów, co wpisuje się w nastroje dominujące na innych europejskich parkietach. O tym w jakich nastrojach inwestorzy w Warszawie będą kończyć dzień najprawdopodobniej zdecydują... Trzy Wiedźmy grasujące dziś na giełdach.

  • Prowly podwyższyło cenę w wezwaniu na akcje Brand24 do 47 zł na akcję

    Cena akcji BRAND24 w wezwaniu do zapisywania się na sprzedaż 944 616 akcji spółki, ogłoszonym przez Prowly, została podniesiona do 47 zł za akcję z 45,5 zł za akcję.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat