
(Fot. GPW)
Baseig coraz bliżej giełdowego debiutu
Giełda Papierów Wartościowych w Warszawie (GPW) podjęła uchwałę o wprowadzeniu do obrotu na rynku NewConnect akcji serii B spółki Baseig – podmiotu działającego w obszarze AI-commerce i wspierającego influencerów w budowaniu marek, poinformowała spółka.
– Decyzja GPW to dla nas symboliczny moment – kolejny krok przybliżający Baseig do debiutu giełdowego, który planujemy w najbliższym czasie. Cieszymy się, że możemy wejść na rynek publiczny, co wzmocni naszą transparentność i otworzy nowy rozdział w rozwoju spółki – mówi prezes Kamil Stanek.
AI-commerce i rozwój autorskiej technologii
Baseig działa w modelu AI-commerce, oferując twórcom narzędzia oparte na sztucznej inteligencji, wspierające ich w procesie tworzenia marek – od projektowania i analizy trendów po sprzedaż i logistykę.
– Spółka planuje kontynuować dynamiczny wzrost w obszarze AI-commerce, rozwijać portfolio współpracujących twórców oraz w pierwszej połowie 2026 roku zaprezentować flagowy produkt – Baseig AI, autorskie rozwiązanie oparte na sztucznej inteligencji, które ma zrewolucjonizować sposób, w jaki influencerzy tworzą i skalują swoje marki – czytamy w komunikacie.
Ponad 2 mln zł z oferty publicznej
W czerwcu br. Baseig zakończyła ofertę publiczną akcji przeprowadzoną na Platformie Ofert Publicznych Domu Maklerskiego INC, pozyskując od inwestorów ponad 2 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone na rozwój technologii Baseig AI, ekspansję zagraniczną oraz wsparcie twórców w budowaniu i skalowaniu marek.
Baseig działa już na ponad 20 rynkach
Spółka rozwija technologię sprzedażową opartą na sztucznej inteligencji, wspierającą twórców internetowych w budowie własnych marek modowych. System Baseig.com umożliwia influencerom sprzedaż limitowanych kolekcji odzieży z pełną obsługą projektową, produkcyjną, logistyczną i marketingową. Obecnie Baseig działa na ponad 20 rynkach, m.in. w USA, Niemczech, Skandynawii, Australii i Nowej Zelandii.