PARTNER SERWISU
vnwnkhxy

Carbon Studio ogłosiło dwa nowe tytuły VR

Omawiane walory:

Carbon Studio oraz jego spółka zależna – Iron VR, ogłosiły dwa nowe tytuły VR. Mowa o grze akcji Crimen z portfolio produkcyjnego Carbon Studio oraz horrorze Home Together od Iron VR. Za wydanie drugiego projektu odpowiada Carbon Studio. Gry wyszły już z etapu preprodukcji i obecnie znajdują się w zaawansowanej produkcji. Planowany budżet każdej z tych gier wynosi ponad 1 mln zł. Tytuły trafią na platformę Meta Quest 2.

Carbon,Studio,vr, gry, gaming, akcje, debiut,

Fot. Carbon Studio

– Przez lata działalności na rynku gier, zdobyliśmy wystarczające doświadczenie i kompetencje w obszarze produkcyjnym oraz wydawniczym. Aktualnie w Grupie Carbon Studio trwają prace nad dwoma nowymi tytułami. Pierwszy o nazwie ,,Crimen’’ to nasza autorska produkcja, która wpisuje się w charakter naszych dotychczasowych produktów. Będzie to gra akcji typu VR slasher. Druga gra – ,,Home Together’’ – powstaje we ścisłej współpracy z naszą spółką zależną Iron VR, natomiast za wydanie gry odpowiada zespół Carbon Studio. Oba tytuły wyszły już z etapu preprodukcji i obecnie znajdują się na zaawansowanym etapie produkcji. Projekty trafią na gogle Meta Quest 2, które są obecnie najpopularniejszą platformą VR. Powinno to zapewnić szeroką grupę odbiorców i w dalszej perspektywie pozytywnie wpłynąć na sprzedaż gier. – mówi Aleksander Caban, członek zarządu Carbon Studio.

Crimen to najnowsza produkcja od Carbon Studio, której roboczy tytuł nosił nazwę VRSlasher. To pierwszoosobowa gra akcji typu VR slasher osadzona w historycznej Europie. Podczas gry użytkownik wciela się w różnego rodzaju postacie by w humorystycznym stylu stoczyć walkę z hordami przeciwników.

Planowany budżet gry to 1,5 mln zł.

➡ Analizy techniczne i fundamentalne na życzenie abonentów ➡ Sprawdź co jeszcze zyskujesz w strefie premium StockWatch.pl

Druga nowoogłoszona przez Grupę Carbon Studio produkcja nosi nazwę Home Together. Pierwszoosobowa gra player vs player z gatunku horror rozgrywa się w nawiedzonej posiadłości. Gracze wcielają się w postacie ducha oraz łowcy duchów, którzy stawiają sobie czoła w meczach. Wykorzystując swoje umiejętności muszą zrealizować postawione przed nimi cele, aby wygrać.

Gra zostanie w całości sfinansowana i zrealizowana przez Iron VR. Planowany budżet gry to 1,2 mln zł.

– Długoterminowym celem działalności naszej firmy jest stworzenie gamy gier VR opartych o ciekawą koncepcję rozgrywki. Obecnie dążymy do tego by poszerzyć nasze portfolio o nową grę ,,Home Together’’. Pracujemy nad tym by była to emocjonująca rozgrywka, która będzie wymagać od gracza refleksu i strategicznego podejścia. Gra już działa w wymaganych 72 klatkach, a jej jakość graficzna niczym nie odstaje od konkurencji. – mówi Tomasz Szpiner, prezes zarządu Iron VR. – Z pewnością będzie to dopracowany produkt, który mam nadzieję, że wyniesie nasze portfolio produkcyjne na nowy, bardziej zaawansowany poziom – dodaje Tomasz Szpiner.

Obie spółki na bieżąco rozwijają swoją pozycję na rynku VR/ AR, zarówno od strony projektowej, jak i biznesowej.

Niedawno Carbon Studio poinformowało, że weźmie udział w tworzeniu międzynarodowego projektu związanego z eksploracją obcej planety w Metaverse. Spółka będzie odpowiedzialna za tworzenie komponentów VR oraz zaplecza technologicznego, a jej partner – firma UIG Lab, opracuje generalną narrację wizualną oraz zapewni marketing kolekcji NFT. 

Natomiast Iron VR niebawem zamierza zrealizować swój główny cel na ten rok, związany z dołączeniem do grona spółek notowanych na NewConnect. Obecnie spółka czeka na zatwierdzenie Dokumentu Informacyjnego ze strony GPW w Warszawie.

Carbon Studio to notowany na NewConnect pionier na polskim i europejskim rynku w dziedzinie developmentu gier dedykowanych technologii VR. Studio powstało w 2015 roku z inicjatywy Aleksandra Cabana, Karoliny Koszuty i Błażeja Szaflika, którzy doświadczenie zdobywali współtworząc takie tytuły jak Painkiller Hell & Damnation, Deadfall Adventures i Get Even. Podstawową działalnością spółki jest tworzenie i wydawanie gier wideo na platformy wszystkich liczących się producentów VR i AR.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Na podobny temat
  • Historyczny rok dla Carbon Studio

    Rok 2023 był najbardziej dynamicznym okresem w historii polskiego pioniera w obszarze VR-owych gier. Pomimo licznych wyzwań związanych z fuzją z Iron VR, grupa kapitałowa Carbon Studio zakończyła go rekordowym przychodem, który wyniósł 5,63 mln zł, a więc o ponad 20 proc. więcej niż przychód za 2022 r.

  • Carbon Studio za swój główny cel uważa dalszy rozwój uniwersum ‚The Wizards’

    Carbon Studio za swój główny cel z perspektywy nadchodzących gier uważa dalszy rozwój uniwersum "The Wizards" poprzez wsparcie istniejących tytułów, dodatki do nich i nowe platformy oraz nowe projekty związane z serią, poinformował ISBtech członek zarządu Aleksander Caban. Deweloper pracuje równolegle nad projektem VR osadzonym na Dzikim Zachodzie.

  • Carbon Studio: Plan przejścia na GPW jest aktualny, obecnie skupiamy się na działaniach związanych z połączeniem z Iron VR

    Gościem wtorkowego czatu inwestorskiego StockWatch.pl był Aleksander Caban, członek zarządu Grupy Carbon Studio SA. Tematem spotkania było podsumowanie minionego roku oraz omówienie strategicznych celów oraz dalszych kierunków rozwoju.

  • Carbon Studio miało 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto w I kw. 2024 r.

    Grupa Carbon Studio zanotowała w I kwartale 2024 r. prawie 0,88 mln zł skonsolidowanych przychodów netto. Spółka kontynuuje wsparcie dla swoich gier oraz pracuje nad nowymi tytułami – najnowszy “Projekt EL”, ma być kolejnym krokiem w eksploracji innowacyjnych rozwiązań w VR. Carbon Studio mocniej angażuje się także w wykorzystanie technologii AI w branży gier wideo.

     

  • Carbon Studio przejmuje Iron VR i podtrzymuje plany przejścia na główny parkiet GPW

    Carbon Studio zakończył proces rejestracji podwyższenia kapitału zakładowego związanego z połączeniem spółek. W kolejnym kroku Carbon Studio planuje rozpocząć proces ubiegania się o wprowadzenie akcji połączeniowych do obrotu na rynku NewConnect. Celem fuzji jest m.in. uproszczenie struktury grupy, zbudowanie jednego silnego brandu oraz zwiększenie wartości spółki, które jest kluczowe w procesie planowanego przeniesienia akcji Carbon Studio na główny parkiet GPW.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

Sprawdź jak StockWatch.pl może pomóc Ci w skutecznym inwestowaniu

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat