
(Fot. spółka)
– Łączna sprzedaż brutto gry „Green Hell” na platformy PC/Steam, PlayStation Store i Microsoft Store przekroczyła poziom 5 mln sprzedanych egzemplarzy – czytamy w komunikacie spółki.
Studio podało także, że według stanu na 30 października 2023 r. lista graczy nadal oczekujących na zakup Green Hell na platformie Steam obejmowała 1,38 mln osób.
Pod koniec maja br. studio informowało, że łączna sprzedaż brutto gry „Green Hell” przekroczyła poziom 4,5 mln egzemplarzy.
Green Hell zadebiutowało 5 września 2019 na PC i przyciągnęło sporą liczbę graczy. W kwietniu 2020 roku gra otrzymała tryb kooperacji, który okazał się punktem zwrotnym dla produkcji. W 2021 roku gra doczekała się wersji konsolowych. Studio wciąż wspiera grę i dodaje nowe rzeczy. Do wersji PC zmierzają usprawnienia systemu walki, przechowywania i transportu materiałów oraz nowe zwierzęta. Na konsole ukażą się spore dodatki Animal Husbandry i Building Update.
– Wciąż widzimy duży potencjał sprzedażowy Green Hell – choć gra ma już ponad 5 lat, to kolejne aktualizacje i stosowana polityka przecen sprawiają, że gra wciąż sprzedaje się na zadowalającym poziomie. Planujemy dalej wspierać GH i mamy jeszcze spore pole do głębszych przecen – powiedzieli przedstawiciele zarządu w trakcie wrześniowego czatu inwestorskiego.
Creepy Jar jest producentem gier komputerowych, specjalizującym się w gatunku premium indie survival. Menedżerowie spółki mają doświadczenie z Techland. W kwietniu 2021 r. przeniosła się na rynek główny GPW z NewConnect, na którym była notowana od sierpnia 2018 r.