
Fot. materiały prasowe
– Dokładną datę premiery podamy na plus minus 3 miesiące do premiery. Chcemy mieć pewność, że data będzie dotrzymana i chcemy znać środowisko innych gier, tak żeby wybrać najlepszy okres dla premiery – powiedział Tymiński podczas prezentacji w ramach GPW Innovation Day.
Zaznaczył, że spółka nie planuje emisji akcji. Za to w ramach przeglądu opcji strategicznych jest „dość mocno aktywna” i rozmawia z „wieloma dużymi inwestorami strategicznymi”.
– Za wcześnie by cokolwiek powiedzieć, zainteresowanie strony inwestorów jest – dodał prezes.
W kwestii marki „Sniper” skomentował, że „niekoniecznie jest w zamrażarce”.
– Jest tu dużo synergii z projektami na Unreal 5, z projektem ‚Scorpio’. Rozmawiamy z partnerami, ale nie ma jeszcze decyzji co będą robić partnerzy, a co wewnętrznie. Nie podajemy jeszcze dokładnych dat dla gry sniperskiej, ale to dla nas ważny brand – powiedział Tymiński.
Według jego słów, marka „Sniper” pozostanie w modelu single-player, projekt „Scorpio” jest profilowany do dużej grupy odbiorców i rozgrywki dla wielu graczy.
CI Games to producent i dystrybutor gier komputerowych, notowany na GPW od 2007 r. (początkowo jako City Interactive).