zrfufuzk
PARTNER SERWISU

Marketing Automation – ciekawy pomysł na marketing w 2014 roku

Celem działań marketingowych, a zarazem miernikiem sukcesu, jest dotarcie do odpowiedniego konsumenta w odpowiednim czasie z dopasowaną, interesującą wiadomością za pomocą odpowiedniego kanału marketingowego. Sukces, a zarazem wysoką sprzedaż osiągną firmy, które ten proces opanują do perfekcji. Jednak w dzisiejszym, bardzo cyfrowym świecie, marketing potrzebuje odpowiednich narzędzi. Marketing Automation to odpowiedź na ich potrzeby.

Systemy Marketing Automation wyróżniają się na tle pozostałych narzędzi dla marketingu. Ich najważniejszą cechą jest możliwość identyfikowania i monitorowania zachowania osób odwiedzających stronę WWW firmy. W oparciu o tak gromadzone informacje systemy te pozwalają na automatyczną segmentację aktualnych i potencjalnych klientów na grupy odpowiadające ich faktycznym zainteresowaniom. Następnie, reagując na ich zachowanie, mogą automatycznie realizować akcje w zdefiniowanych przez klienta kanałach sprzedażowych i marketingowych.

Działanie systemu Marketing Automation dotyczy takich kanałów, jak e-Mail Marketing, w którym, obok wysyłki klasycznych newsletterów, użytkownicy korzystają z technologii dynamicznych treści w wiadomościach e-mail. Jest to rozwiązanie pozwalające automatycznie tworzyć personalizowane oferty zawierające produkty dopasowane do profilu odbiorcy oraz wysyłać je po jego wizycie na stronie WWW. Dynamiczne treści mogą być wykorzystywane również poza działaniami e-Mail Marketing. Możemy jednocześnie dynamicznie personalizować treść na stronie WWW, czyli na przykład tworzyć formularze kontaktowe lub ramki produktowe z dopasowaną zawartością do indywidualnego klienta. Marketing Automation to również pozostałe kanały komunikacji marketingowej takie jak: kanał mobilny (SMS, VMS, aplikacje mobilne), remarketing adwords, social media, RTB oraz powiadomienia i alerty dla działów sprzedaży oraz Call Center. W każdym z kanałów systemy Marketing Automation identyfikują i reagują na zachowanie odbiorców. Dzięki temu marketer dostaje kompletną wiedzę o potencjalnych klientach w każdym z dostępnych kanałów i zyskuje możliwość skupienia się na konsumencie i dostarczenia mu treści przekonywujących, spersonalizowanych i spójnych w każdym punkcie styku z firmą.

Dlaczego Marketing Automation to jeden z głównych trendów na 2014 rok? Przede wszystkim systemy tej klasy są jednymi z nielicznych profesjonalnych i kompletnych rozwiązań IT dla marketerów. Dają one marketerowi bardzo fundamentalną wiedzę: gdzie i jak pozyskał kontakt, w jaki sposób doprowadził do jego konwersji na klienta i jaki realny wpływ miały jego działania na przychód firmy. Dodatkowo jego praca tworzy trwałą wartość w firmie w formie utrwalonych procesów marketingowych i zgromadzonej o klientach wiedzy w narzędziu Marketing Automation.

StockWatch.pl

StockWatch.pl wspiera inwestorów indywidualnych dostarczając m.in:

- analizy raportów finansowych i prospektów emisyjnych spółek przygotowywane przez zawodowych, niezależnych finansistów,

- moderowane forum użytkowników wolne od chamstwa i naganiania,

- aktualne i zweryfikowane przez pracownika dane finansowe spółek,

- narzędzia analizy fundamentalnej i technicznej.

>> Sprawdź z czego możesz korzystać za darmo i co oferujemy w Strefie Premium

Najnowsze wiadomości (aktualności, giełda, akcje)
  • Bank Millennium zwiększył zysk netto do 344,5 mln zł w III kw. 2025 r.

    Bank Millennium wypracował w III kwartale 2025 r. 344,5 mln zł zysku netto przypisanego akcjonariuszom jednostki dominującej, co oznacza wzrost o 82 proc. rok do roku. Po wyłączeniu kosztów związanych z kredytami walutowymi wynik sięgnąłby 743 mln zł.

  • Ropa w górę po sankcjach na Rosję, rynki wyczekują danych o inflacji i PMI

    Na rynku surowców ropa WTI wzrosła w czwartek o ponad 5 proc. po środowym ogłoszeniu przez Donalda Trumpa decyzji o nałożeniu sankcji na dwie największe rosyjskie spółki naftowe. Posunięcie to skłoniło chińskie koncerny państwowe do wstrzymania zakupów rosyjskiej ropy.

  • Youmoney.pl – czy warto korzystać przy braniu pożyczki?

    Szukasz pożyczki online i zastanawiasz się, czy Youmoney.pl to rozwiązanie, które może Ci realnie pomóc? Rynek finansowania pozabankowego w Polsce zmienia się dynamicznie, a coraz więcej platform stara się ułatwić proces poszukiwania odpowiedniej pożyczki. Youmoney.pl wyróżnia się wśród nich konkretnym podejściem do dopasowywania ofert - nie pokazuje wszystkich możliwych opcji, tylko te, które faktycznie mają szansę na akceptację w Twojej sytuacji. 

  • Answear rośnie w segmencie premium. Analitycy widzą dalszy potencjał

    Answear kontynuuje udaną transformację w stronę segmentu premium i luxury fashion. Wyniki za II kwartał 2025 r. znacznie przebiły oczekiwania rynku, a spółka poprawiła marże i utrzymała dwucyfrowy wzrost sprzedaży. Analitycy Noble Securities podtrzymali rekomendację "akumuluj" i podnieśli cenę docelową do 33,70 zł, wskazując na dalszy potencjał poprawy rentowności.

  • Highlander Enterprise wprowadza bazę hybrydową z grafenem marki 8belle

    Highlander Enterprise SA wprowadzi do sprzedaży nowy produkt kosmetyczny marki 8belle – bazę hybrydową Expert Grafen Nude Base. Premiera rynkowa planowana jest na połowę listopada 2025 roku.




Współpraca
Biuro Maklerskie Alior Bank Bossa tradingview PayU Szukam-Inwestora.com Kampanie reklamowe - emisje akcji, obligacji, crowdfunding udziałowy Forex Kursy walut Akcje Giełda Waluty Kryptowaluty
Trading jest ryzykowny i możesz stracić część lub całość zainwestowanego kapitału. Treści publikowane w portalu służą wyłącznie celom informacyjnym i edukacyjnym. Nie stanowią żadnego rodzaju porady finansowej ani rekomendacji inwestycyjnej. Portal StockWatch.pl nie ponosi jakiejkolwiek odpowiedzialności za decyzje inwestycyjne podjęte na podstawie lektury zawartych w nim treści.
peek-a-boo
×

FOSA – nowa usługa analityczna poświęcona zagranicznym spółkom w StockWatch.pl

Sprawdź
cookie-monstah

Serwis wykorzystuje ciasteczka w celu ułatwienia korzystania i realizacji niektórych funkcjonalności takich jak automatyczne logowanie powracającego użytkownika czy odbieranie statystycznych o oglądalności. Użytkownik może wyłączyć w swojej przeglądarce internetowej opcję przyjmowania ciasteczek, lub dostosować ich ustawienia.

Dostosuj   Ukryj komunikat