
Mex Polska zwiększa przychody o 17,2 proc. po trzech kwartałach 2025 r. (fot. spółka)
Wzrost przychodów i szybszy rozwój sieci
Według wstępnych danych, skonsolidowane przychody netto Mex Polska za trzy kwartały 2025 roku wyniosły 93,27 mln zł, co stanowi wzrost o 17,2 proc. r/r. Jak podano, w ciągu dziesięciu miesięcy grupa uruchomiła siedem nowych lokali, przekraczając roczny plan otwarć przewidziany w strategii na lata 2024–2028.
Spółka planuje utrzymać tempo ekspansji na poziomie co najmniej sześciu nowych otwarć rocznie. Największy udział w strukturze sprzedaży generuje segment bistro, natomiast rosnące znaczenie mają przychody z zamówień realizowanych we współpracy z Glovo.
Prezes: ekspansja potwierdza skuteczność modelu biznesowego
– Jesteśmy zadowoleni, że mimo wyzwań rynkowych tak sprawnie udało nam się zrealizować pełny plan otwarć na 2025 rok. Nowe lokale zwiększają różnorodność naszego portfolio, co pozwala efektywniej odpowiadać na potrzeby szerokiego grona naszych gości. Strategiczne rozszerzenie sieci przekłada się bezpośrednio na wzrost przychodów – zarówno w segmencie bistro, jak i restauracyjnym, w tym w kanale delivery, potwierdzając tym samym skuteczność naszego modelu biznesowego i potencjał dalszej ekspansji – mówi prezes Paweł Kowalewski.
Ostateczne wyniki finansowe za trzeci kwartał 2025 roku Mex Polska przedstawi w raporcie okresowym zaplanowanym na 26 października 2025 roku.
Grupa Mex Polska zarządza siecią lokali gastronomicznych działających pod kilkoma markami. Od 2012 roku spółka jest notowana na głównym rynku GPW.