
(Fot. spółka)
– Przychody wypracowane w październiku są bardzo zadowalające i zgodne z naszymi oczekiwaniami. Jesteśmy obecnie w najbardziej intensywnym w naszej branży kwartale, pracujemy na pełnych obrotach, dlatego pomimo bardzo burzliwych czasów na niektórych naszych rynkach, jesteśmy spokojni o wynik całego roku. Asbis przeszedł w tym roku gwałtowną, ale bardzo udaną transformację geograficzną – naszymi największymi rynkami są teraz: Kazachstan oraz kraje Bliskiego Wschodu. Planujemy dalszą ekspansję, zarówno produktową, jak i geograficzną, a kolejne salony Apple czekają na otwarcie jeszcze w tym roku – powiedział wiceprezes Costas Tziamalis, cytowany w komunikacie.
W październiku najlepiej sprzedającą się kategorią produktów były smartfony, a liderem naszych przychodów był nowy iPhone 14, dodał Tziamalis.
Asbis Enterprises Plc jest jednym z czołowych dystrybutorów produktów branży informatycznej na rynkach wschodzących Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki (EMEA). Spółka jest notowana na warszawskiej giełdzie od 2007 r. Skonsolidowane przychody Asbis wyniosły 3,08 mld USD w 2021 r.