
Fot. Pexels
– Ogłoszona w maju strategia PZU Zdrowie na lata 2021-2024 zakłada mocne wejście w segment klienta indywidualnego. Pandemia sprawiła, że Polacy coraz częściej myślą perspektywicznie o zdrowiu i interesują się nim nie tylko wtedy, gdy pojawi się już choroba lub inny problem medyczny. Teraz ważne jest, by poszły za tym konkretne działania – powiedziała prezes PZU Zdrowie Anna Janiczek, cytowana w komunikacie.
Jak wskazała, według badania, które było podstawą do stworzenia kompendium PZU Życie „Masz wpływ na swoje życie”, 8 na 10 Polaków jest przekonanych, że warto dbać o zdrowie, ale 1 na 5 nie robi badań profilaktycznych, a wielu innych wykonuje je zbyt rzadko.
Pakiety medyczne PZU Zdrowie to abonamenty, które zapewniają roczny dostęp m.in. do konsultacji lekarzy specjalistów, badań diagnostycznych w placówkach oraz porad telemedycznych. Dostępne są w jednym z 4 zakresów: mini, podstawowym, rozszerzonym i kompleksowym. Najszerszy zawiera m.in. nielimitowane konsultacje stacjonarne u lekarzy z zakresu 24 specjalizacji i konsultacje telemedyczne z zakresu 30 specjalizacji, ponad 360 rodzajów badań diagnostycznych, 30 zabiegów rehabilitacji oraz 40 proc. zniżki na usługi stomatologii zachowawczej. Pakietem medycznym można objąć także członków rodziny.
Pakiety profilaktyczne PZU Zdrowie to kilkanaście zestawów konsultacji lekarskich i badań. Do wyboru są ogólne przeglądy zdrowia dla kobiety i mężczyzny, a także pakiety nakierowane na konkretne obszary zdrowia, m.in. onkologiczny, dietetyczny, kardiologiczny lub kontrola po COVID-19. Pakiet profilaktyczny można nabyć także dla innej osoby, np. jako prezent.
PZU Zdrowie jest jednym z największych operatorów medycznych w Polsce ze 130 placówkami własnymi i 2200 partnerskimi w 600 miastach w Polsce oraz z własną siecią pracowni diagnostyki obrazowej i centrum telemedycznym.
Grupa PZU jest największą instytucją finansową w Europie Środkowo-Wschodniej. Wartość jej skonsolidowanych aktywów w 2020 r. wyniosła blisko 379 mld zł. Spółka jest notowana na GPW od 2010 r.